29. huhtikuuta 2013

minä

Aamulla tuntui , että kadotin punaisen langan lasteni kanssa, mistään ei oikein tullut mitään , vaikka varmasti lapset olivat tyytyväisiä. Lämmintä puuroa, leikkejä , lastenohjelmia. Jotenkin vaan , ei tullut mistään mitään. Sain silti molemmat päikkäreille ihan soppeli aikaan , mutta istahdettua koneelle leivän ja mehulasin kanssa , poika jo havahtui hereille. No mikäs sen parempaa kuin jatkaa välipalaa vauva sylissä. 

Pian päätin , että tänään otan ilta-vapaata , nyt ei jaksa, ei pysty ei kykene :) Mieheni olisi pian tulossa kotiin , joten lähetin hänelle jo varoiksi tekstarin " menen kaupunkiin kun tulet" . Hän nieli tilanteen ja jäi tytön kanssa touhuamaan , vauvan mentyä toisille unille. 

Huominen vappu, ainiin sehän se on joka jo ressaa päässäni, munkkeja , nakkeja , palloja, huh hei. Meillä on koti-juhla muutaman ystävä-perheen kanssa. Nyt siis äkkiä jotain vaatetta. Mulla ei oo mitään :D Onneksi oli "kind of" palkkapäivä!

Sitten Vero Modaan, läjä stretch-farkkuja koppiin ja yksi toppi. Toppi tietysti semi löysä , ettei ahdista. Ja näitä housuja lähdin hakemaan, jotain sellaista keväistä väriä tai oikein kunnon kuosi. Hintaa taisi olla 24,95 housuilla, eli ei kauheena! Nappasin muutaman peilikuvan sovarissa. Lähetin kuvan luotto ystävälle ja sain hyväksynnän , vappu-asu oli löytynyt! Lähetin vielä yhden tekstarin , miehelleni, viesti takaisin: "mieletön look, OSTA! "  

Pian juoksin jo takaisin kotiin , kauaa en minäkään malta olla poissa kotoa. Naperot nukkumaan ja äitin oma aika oli jo pian käsillä. Punainen lanka löytyi sittenkin. Kohta olin jo suihkun raikkaana sovittamassa uutta asua ja tietysti nyt muutama kuva, peilillä .






Salamavalo osui pikkasen äkäsesti kasvoille, mutta ei haitanne , tässä uudet byysat ja toppi.


Tällainen minä olen , tykkään mallailla ja sovitella. Olen fiiliksissä pienistä jutuista. Olen innoissaan jos muutkin ovat. Ihastelen ja hypistelen. Olen sitä mieltä , että nyt vapusta tulee täydellinen!

Housut Vero Moda / Toppi Vero Moda.
Lisäksi mä tykkään mun miehen tekstareista. He made my day!




6 kommenttia:

  1. Tosi kivat! On se kumma miten se shoppailu onkin niin rentouttavaa..

    VastaaPoista
  2. Noi on kyllä ihanat! Hyvää vappua teille, mä juhlin sitä duunissa, tulee taas varmaan sellanen show et huh huh :D

    ja superhyvin oot päässy takas sun vanhoihin mittoihin, ihan ku ei mitään lapsia oliskaan!

    VastaaPoista
  3. Hyvä vappu-look :)! Irtiotot tekee hyvää, shoppailu vielä parempaa <3! Mukavaa vappua teille, relatkaa :).

    VastaaPoista
  4. Marluska, no niinpä, kummasti piristi tollanen tunnin irtiotto ja paluu kotiin uusien housujen kanssa.

    Tuulia, Kiitti. Joo, palauduin aika hyvin ja suht nopeesti. Ei tosiaan jääny kiloja, vähän löysää ehkä vielä, mut se on työn alla. Sitä saa mitä tilaa ;)

    Juuli, Kiitti ja sinne kans <3

    VastaaPoista
  5. Siis mä oon kolunnu kaikki Oulun veromodat läpi ja en löydä tuollasia housuja! Myyjätki oli aivan äimänkäkenä ja ei yhtään ymmärtäny mitä hain, kun yritin selittää :D Mistä liikkeestä sä ostit noi housut, soitan sinne ja käsken laittaa tällekin mutsille yhet tulemaan postissa. MAGEET!

    -Henni

    VastaaPoista
  6. henni, helsingin keskustan veromoda, siinä keskuskadulla. myös kampissa ja forumissa on! nää on kyllä ihanat ja just niiiiin IN!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3