12. toukokuuta 2013

Heille olen äiti

Elämäni toinen äitienpäivä, äitinä. Mieheni kyllä muisti minua isolla ruusukimpulla jo vuonna 2011, jolloin vasta odotin esikoistamme, masu oli aika iso tuolloin. Viime vuonna minulla oli sylissä maailman ihanin tyttö-vauva iältään 8 kuukautta ja kuinkas ollakaan masuni oli taas pinkeänä. Tänä vuonna minulla on sylissä ihanat kaksi lasta , joille saan olla joka hetki se tärkein, äiti. 


Mieheni heräsi aamulla lasten kanssa, hän oli eilen käynyt lastenvaate ostoksilla, salaa, sillä tietää , että olen hulluna lastenvaatteisiin, ja yllätti minut lasten uusilla asuilla. Vauvalle oli kylläkin shotsimainen yöpuku, sillä niistä meillä olikin pula ja tytöllä kesäinen asu. Mieheni käy silloin tällöin hm kidsissä ja Polarn o pyretillä, niistä hän osaa ostaa ihan nappi juttuja :)


Tytön shortsit , toppi ja panta Hm 



Pojan yökkäri Hm 

 Aamutoimien onnittelu-halien ja paketin avaamisen jälkeen suunnattiin syömään ja sen jälkeen ulkoilemaan <3 Vauva pääsi ekaa kertaa kiikkumaan lähi puistossa. Äiti avitti hieman, mutta pian vauhdit maistui siskon kanssa kilpaa.





Olin tänään tosi rentoutuneella fiiliksillä, juhlapäivistä täydellisen tekee hyvä mieli, se paistoi meistä kaikista. Tässä uusi teeppari äidille lahjana :) Tykkäsin!

Rakastan perhettäni ja yhteistä aikaamme. On parhautta olla läsnä kahdelle lapselleni. On mahtavaa huomata miten kerta toisen jälkeen saan lasteni tarpeet ja toiveet tyydytettyä. Olen kaukana täydellisestä, mutta tiedän , että olen paras äiti Zoelle ja Zackille <3 I Love To Be A Mom. 

2 kommenttia:

  1. Ihanasti oli miehesi sinut yllättänyt!Ja suloiset vaatteet oli lapsille ostanut. Meillä myös mies osaa jo itse mennä Polarn O.Pyretille,tietää myös vaate hulluuteni :D Yleensä sieltä tulee lahjakortti,mutta on sieltä tullut kivoja vaatteitakin! :)

    VastaaPoista
  2. miehet, oppivat kyllä yllättävän hyvin :)

    kiitos.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3