9. toukokuuta 2013

Helatorstain rauhallinen aamu.

Oho, lapset nukkuivat aamu kymmeneen saakka. Heräsivät tietty yhtäaikaa , mutta rauhallisin mielin alettiin kuromaan aikataulua kiinni. No stress. Molemmille aamiaista ja vaipanvaihtoa. Vaatteet päälle. Ulos päätimme mennä vasta iltapäivällä. Aurinkoinen sää siellä meitä jo odottaakin.

Kun sain lapset päikkäreille yhden aikaan, aloin hoitamaan hommia. Pyykit , keittiö jne , perusjuttuja. Illalla minulla on työpaikkani ( josta siis olen äityislomalla ) virkistäytymis-ilta. Haluan siis laittaa kodin hyvään kuntoon lapsille ja isille, joka saa päävastuun illasta.

Arkipyhät eivät yleensä poikkea mitenkään meidän normaalista arjesta, sillä niin minulla kuin miehellänikin on vuorotyö ja siispä isi on tänäänkin päivän töissä.


Niin unet kuin leikitkin omassa sängyssä maistuvat Zoelle. Enhän minä aamulla raaski herättää lapsia, jos kerran nukkuvat, varsinkin jos ei mitään menoa ole. 



Pian tyttö oli jo lelukaapilla hakemassa legoja . Ne on ihan hitti juttu hänelle.


Zoen toppi Po.p, housut Mini Rodini, Zackin body hm, housut Gugguu

Välillä minunkin pitää ehtiä tekemään aamu-askareita, aina se ei ole niin yksinkertaista ja helppoa. Tyttö saattaa roikkua jalassa kiinni ja poika samanaikaisesti olla vailla jotakin. Olen kuitenkin kehitellyt varotoimen , molemmat vauvan pinnikseen ja hop, olen vapaa :)


Pian vauvan simmuista paistoi jo väsy. Oli päikkäri aika. Tyttö sai vielä tovin leikkiä. Kyseli kovasti kiikkumisen perään , mutta lupasin , että iltapäivällä. 

Kuinkas teillä sujuu helatorstai, oletteko myös perjantain vapaalla ja saatte nauttia pitkästä viikonlopusta?



3 kommenttia:

  1. Kiva, että pinniksessä viihtyvät yhdessä ;). Meillä ei ole pitkää viikonloppua, isi huomisen töissä, mutta lapset menevät huomenna mammulle yöksi, joten ihanaa vapaa-aikaa luvassa kuitenkin :).

    VastaaPoista
  2. Menin kuuteen töihin :D Ihana havi <3
    Pelastin muuten Antin tossa yks päivä taas lainaamalla salaattia niille, niin se lähetti mulle kiitokseks tosi söpön pojan hakemaan niitä salaatteja meiltä :D

    VastaaPoista
  3. Tuulia, kiva , että yhteistyö pelaa :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3