23. toukokuuta 2013

Hyvä mieli.

Ihan ekana , sain vihdoin viimein värjättyä hiukset. Tyvikasvu oli jo mielestäni jotain ihan järkyttävää. Kampaajani laittoi pesu paikalla ihanan hius-maskin, joka ei hänen mielestä ensin oikein tehonnut ( mulla on ihan järkky kuiva tukka) mutta kuivattua tulos olikin mielettömän pehmeä. Juuli blogissaan Ihana mini kyselikin tänään mitkä ovat suosikki kauneus tuotteita ja minä liputan Tigin Shampoon Epic Volyme puolesta. Olen kokeillut monia eri shampoita , kun olen saanut kaupan päälle tai lahjaksi, mutta kerta toisen jälkeen päädyn ostamaan tämän pinkin herkun hiuksille!


TIGI Bed Head Styleshots Epic Volume Shampoo 250ml
Toivon ja uskon , että vihdoin tämän kahden vuoden hormoni "myrskyn" jälkeen pian hiukset ja iho alkaa löytämään kultaisen keskitien. :)

Toiseksi , tein tänään kotona super inventarion lasten huoneessa. Osa leluista lensi kirppis kasseihin ja muutenkin järjestin paikkoja ja pesin ja imuroin lelulaatikkoja , mahtavuutta. Saatiin tytön kanssa aikaa kulumaan melkein kaksi tuntia ja hänelle se oli kuin leikkiä. Kaksi kärpästä , tai enemmän yhdellä iskulla. Reippaina oltiin illasta, sillä vietimme vielä sisä-päivää flunssan takia, mutta onneksi sekin on jo selätetty.

Tyttö voi siis jo loistavasti <3

Topit Beau LOves , Babble pants Beau LOves , baggyt Popupshop

Hyvillä mielin kohti loppu viikkoa, aurinkoa ja lämpöä luvassa , toivottavasti teilläkin!




4 kommenttia:

  1. Minä kans värjäsin hiukseni, blondi 10cm juurikasvulla vaihtui punaiseen. Piti olla ruskea, vain vivahteena punaista. Minulla on tukka niin huonossa kunnossa, että ei ihan onnistunut, ja kaksi purkkia pää veti :)
    Minulla sama että hormonihöyryissä menty pari vuotta, ja nyt ihana kesä tulossa kun ei tarvitse varjossa oleskella viimeisillään raskaana :)

    VastaaPoista
  2. Joo on tämä yhtä kierrettä näiden hiusten kanssa :) punanenhan on kiva :)

    VastaaPoista
  3. Täälläkin pitäis värjätä hiukset. Ja ostaa uutta shampoota. Taidan kuitenkin säästää värissä ja ostaa sen kaupasta. Jos vaikka viitsisi sitten panostaa mielummin siihen shampooseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos hyvin onnistuu kotivärillä niin mikäs siinä ! Mä oon huono levittään ite itelle väriä pääjän ;(
      Mut totta , hyvät hiusten hoito- ja käsittely aineet kannattaa olla Ainakin muutama purkki :)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3