3. toukokuuta 2013

Mini Rodini - Panther onesie

Yks mun lemppari lasten vaate merkki on Mini Rodini. Mielestäni heillä on ihania värejä ja kuoseja. Tässäpä viimeisin löytöni pojalle. (Meinasin ensin hankkia Pikkuotuksen Rodini-alesta, mutta baby-shopin -20 % olikin halvempi.)



Saisi tulla useimminkin tuollaisia Babyshopin kaltaisia ale-myllyjä, sillä muutoin käy aikasta kalliiksi, mutta parhaille parasta! Päästiin jo ulkoilemaankin (lue vaunuihin) uudella puvulla, lämmintä oli.




Onneksi tällä hetkellä tytöllä ja pojalla on hyvä vaate-tilanne. Pikkasen pitää vilkaista vielä tytön kesä-kenkiä , mutta vielä ei todellakaan ole ilmoja avokkaille! Joten No Hurry!


Siinä se minun söpöliini , uudessa haalarissaan. Tosi pehmee ja ihana iso huppu. Mietin kauan , että onko tämä pantteri poikien juttu, mut on todellakin!


Omat nyrkit ja hihojen suut on parasta vauvan mielestä<3



Nyt siniset simmut kiinni ja päikkäreille. Hyvää viikonloppua! 

ps. Kaikki kommentit piristää, kiitos.



12 kommenttia:

  1. Ihana :)
    Voi minä olen myös klikannu monta kertaa tätä ostoskoriin, sitten aina vetänyt pois. Kumpa olisin tiennyt tuosta 20% alesta, olisi varmaan tullut tilattua :)

    Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  2. Joo, ale oli viimeviikolla . Pitääpä vinkata jos jostain irtoaa halvalla :) viikonloppuja sinnekin!

    VastaaPoista
  3. Ihana pieni, iso poika <3!

    VastaaPoista
  4. Voi miten suloiset lapset!! Ja niin kivasti puettu :)

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos Maria, seuraan aktiivisesti myös sinun ihanuuksia :)

    VastaaPoista
  6. Voi mikä ihanuus,hyvin sopii pantteri haalari pojalle! :)

    VastaaPoista
  7. Onpa makia puku! Myyppä tämä sitte mulle, kun tulee poitsulle pieneksi :).

    VastaaPoista
  8. Onpa makia puku! Myyppä tämä sitte mulle, kun tulee poitsulle pieneksi :).

    VastaaPoista
  9. Hennis , kyllä vain :) pistetään "simpalle " varaukseen! Vai kuka hän on ? ;)

    VastaaPoista
  10. Tykkään!:) Itsekin tiasin kyseisen haalarin pojalleni ja myös keltaisen hupparin.:) Pakkohan se olikun sai 20% alen..:) hahah

    Hauskaa viikonloppua teille!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi keltainen on parasta myös !


      Kiitos samoin sinne !!

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3