26. toukokuuta 2013

Ostoskorissa


Tämmöistä värikästä tilasin. Muutamia kokoja sain ja jaksoin mittailla valmiiksi, mutta katsellaan nyt mitkä ovat kivoja ja sopivia sitten päällä. Tuo Aarrekidin toppi on tulossa tytölle ja sen koosta en ole ollenkaan varma, varsinkin kun olen kuullut , että merkillä ala-ja yläosissa on paljon eroja. Otin koon 100 cm ja kyllä sen pitäisi ainakin mahtua, mutta en toisaalta halua näihin kesävaatteisiin kauheana kasvunvaraa.

Beaun bodya olen katsellut pitkään meidän pojalle, ja vihdoin näin sen livenä niin oli pakko tilata meillekin, oli nimittäin  söpö. Tuo keltainen raita on paljon "värikkäämpi" kuin kuvassa. Tämä päällä ei sitten syödä porkkanaa. Millä te muuten hankaatte ruoka-tahrat vaatteista pois? (jos joku haluaa tehdä ihan jutun aiheesta niin olisin tooosi onnellinen ;) )

Tuo lippis ( Rodinin Love Cap ) on itseasiassa isin valitsema. Tyttö onkin pitänyt isin lippistä tiuhaan päässä ja saa nyt oman , koko on 48/50 , tytöllä on ehkä hiukka pienempi pää kuin keskiverto 2-vuotiaalla. Ajattelin, että kovin montaa helle-hattua ei hankita. Olen jotenkin huono niitä valkkaamaan. Pojalle ei ehkä passaa lierihattu, joka tosin kyllä suojaisi hyvin. Poika toisaalta tuskin tulee olemaan kuumina aurinko päivinä suoraan auringon alla. Suosin pipoja.

Mustat Beau LOvesin Davenpoint housut on pojalle, koko on 12-18m. Nämä taitavat olla aikasta pientä mitoistusta. Nappasin viimeisen housun ja sainkin sen ihan hyvällä alella. Toivotaan , että ovat sopivat.
  Mini Rodini - Love capMini Rodini - French terry onesie, vihreäBeau Loves - Davenport -housutAarrekid - Mysterious valley -leggings

Kädet syyhyssä siis odotellaan. Pitäisi itsellekin keksiä vielä jotain kivaa kesä vaatetta. Meillä on kesä-juhlatkin pian tulossa. Sinne mulla on kyllä muutama vaihtoehto , lähes korkkaamattomia mekkoja. Itselle on kyllä melkein pakko ostaa livenä. Niin monta kertaa on laput jääneet vaatteisiin ja kaapin pohjalle kun olen tilannut. Mutta nämä lasten "karkit" tulevat kyllä käyttöön mitä parhaimmille tyypeille :)

ps. Tuoreessa Vauva-lehdessä kerrottiin , että vauvalle vaihdetaan 4500 kertaa vaippa! Minulla on ilo ja kunnia tehdä se rakkaudella ja hellien 9000 kertaa <3

7 kommenttia:

  1. Kivoja hankintoja, tuo valas on ihana! Mä käytän vanishia ja jos jotain ketsuppia tms menee niin kotona nappaan heti likoamaan. Mulla on myös käytössä semmoista tukussa myytävää työvaatteille käytettävää pesuainetta (jolla lähtee piki ja noki ja kaikki muutkin) ja pahimmat tahrat sitten poistan sillä. Sappisaippualla olen hinkannut tahroja ulkovaatteista, se toimii niihin hyvin!

    VastaaPoista
  2. ok meilläkin on tuo vanish , suurin osa on saatu poistettua. eikä se aina niin justiinsa ole ( mut paremmille tietty heti liotus yms). pitää hakea sitä sappi-saippuaa, mut lähikaupassa ei ainakaan myydä? siis vaikka iso s-market?

    VastaaPoista
  3. Aurinkoa, beibe, aurinkoa! Jos vaaleisiin tai valkoisiin vaatteisiin tulee just joku porkkana tms. tahra, niin vaate päiväksi aurinkoon ja tahra on pois!

    VastaaPoista
  4. hennis: häh, ok. mulla on joskus parvekkeella Kaleva kellastunu hetkessä auringon alla. mut joo, pitänee odottaa , että helteet tulee niin on apu lähellä :)

    VastaaPoista
  5. Mä suosin kans sappisaippuaa, sillä lähtee pahimmatkin tahrat :). Hinkkaan sitä suorilta/illalla vaatteeseen ja joskus pyöritän koneen vasta seuraavana päivänä ja toimii silti :).

    VastaaPoista
  6. Ainaki isommista marketeista saa sappisaippuaa, ite haen Prismasta. Niin sulonen toi lippis, voih :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo , pitää hankkia saippuaa!
      Kiitos !
      Ja ihanaa kesää teidän perheelle Lotta!

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3