30. heinäkuuta 2013

A Beautiful body haaste // Syypäät mun hymyyn!

Tässä sitä ollaan! Lueskeltuani haasteesta A Beautiful Body, päätin jakaa oman stooriini lyhyesti tänne teille.

Itsetuntoni kroppani kanssa on ennen raskauksia ollut hyvä. Välillä on tullut repsahduksia, mutta kovalla itsekurilla olen aina päässyt niihin mittoihin mitä olen tavoitellut. Kaksi raskautta puoleentoista vuoteen , muutti kuitenkin sen tosiasian , että enää ei paluuta "vanhaan " olekaan. Iho on eittämättä löysä, pahimmillaan reisistä , jotka minulla ovat aina ennen olleet timmit. Raskauskiloja on kertynyt kahteen vuoteen kaksi kertaa 16!

Pahimmin itsetuntoani kroppani suhteen on koeteltu molempien raskauksien alussa. Silloin kun kukaan ei tiedä masu-asukista , mutta olet jo saanut sen viisi kiloa vyötärölle ja toiset viisi kasvoihin ... Tuolloin on ahdistanut kaikki. Oikeastaan olen siinä tilanteessa edelleenkin, pieni pömppö sectio arven päällä takaa sen , että fiilikset ovat " mä oon viikolla 12 " ;)


Olen molempien lasten syntymän jälkeen päättänyt karistaa raskaus kilot nopsaa pois, siinä hyvin onnistuen. Omasta tahdostaan on paljon kiinni, mutta myös asioita on hyvä hyväksyä tapahtuneen. Haluan pitää kiinni hyvästä ruokavaliosta ja liikkumisesta, ihan sen takia , että oisin parempi vointisempi äiti.  ( Ja vaimokin ;) )

Kokonaisuudessa minä olen itseeni näin kolmikymppisenä kahden lapsen äitinä tosi tyytyväinen. Ehkä tuo ihokin vielä joskus kiristyy tai palautuu tai sitten ei . Nuo kaksi ihanaa lasta ovat syypäät mun joka päiväiseen hymyyn!



Luulin , että saan tehdä tämän jutun yksin rauhassa, mutta Poika päätti toisin. Siellä hän nyt kirmaa jaloissa, ihmetellen varmaan itsekin mistä minä näin ihanan äitin löysin <3


ps. Kiitos tästä postauksesta Minttu, upeaa!



34 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kaunis vartalo :)

    VastaaPoista
  2. Mahtava haaste. Olet kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on kyllä. Kerrankin äitit pääsi oikein otsikoihin, aina vaan omat vaippa pyllyt kuvissa, nyt äitin vuoro. Kiitos.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Otappas haastetta tästä, nyt kamera laulamaan ;)


      Thank You!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Samat sanat kuin Juulilla. :) <3

      Poista
    2. Voi kiitos Kaisa :) <3 Tää oli aika jännittävä haaste , mutta tulipahan tehtyä !

      Poista
  5. Kiitos Rea oman tarinasi jakamisesta! Mieletöntä, kiitos!

    VastaaPoista
  6. Kiitos itsellesi , ihan upea postaus sinulla, ja niin rohkaiseva, sitä itse ja varmana monet muutkin tarvitsee :)

    VastaaPoista
  7. Täällä kans rohkea mamma! Upeat kuvat!

    VastaaPoista
  8. Hei upeeta! Ja tottakai äitin jalkoihin pitää tulla, oma äiti on maailman paras ja kaikkein ihanin :)

    VastaaPoista
  9. Oi vitsi, onpa kaunis vartalo, tuollainen tiimalasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Itse en ole ihan samaa mieltä , mutta kiitos tuhannesti kauniista sanoista. Itse tietty unelmoin jostain ihan muusta kun kurveista keskivartalolla. Vai voiko paljoa muusta unelmoida kahden ihanan lapsen jälkeen. Ei voi. Siksi lähdinkin tähän upeaan haasteeseen :)

      Poista
  10. Oi, mieletön kroppa! Ja hienot kuvat!

    VastaaPoista
  11. Ihana! Upea Äiti :) ja ihanat noi pikkujalat jotka kurkkii vikassa kuvassa!

    VastaaPoista
  12. Mahtavaa Rea, olet ihana <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3