27. elokuuta 2013

Viikon must-have !!


Tässä mun kollaasi uutuuksista , jotka haluaisin hankkia lapsille. :) Vaate puoli on tämä mun heikkous , vaikka kaikkea on , jos jotain kivaa tulee markkinoille, on sitä kyllä aika vaikea vastustaa. Quinn and Foxin tee-paitoihin olen instagramin ihmeellisessä maailmassa törmännyt muutamankin kerran. Teepparit meinasin tilata lapsille jo Kaliforniasta saakka , sillä paidan teksti sopii heille , kuin se kuuluisa nyrkki... En sillti kalliiden postareiden saattelemana näitä tilannut , mutta nyt ajattelin pukea ainakin Tytön tähän paitaan. 

Leluja meillä on aika lailla. Harvoin näin kesällä on ehditty edes kaikilla leikkimään. Suuret lelu hankinnat keskitänkin synttäreille ja jouluun. Nyt kun syksyn aikana lapset aloittavat hoidossa , en ole hankkimassa mitään uutta vempelettä kotiin , sillä päiväkodissa on varmasti kaikkea kivaa! Pyörähdettyäni  Finnish Design Shopin nettisivuilla löysin Marimekon uutukaisia lapsille. Anna-Maija Metsola on suunnitellut ihanan värikkään lelusarjan Raitti. Eniten minulle iski nuo puiset laatikot , joista saa torneja tai niihin voi kätkeä pikku tavaroita. Tuo palikka sarjakin on ihana . Ja värikkäälle palapelille olisi tietenkin monta leikki kertaa luvassa. ( jonka näet aijemmasta linkistä )  

Lasten vaatteisiin ja muuhunkin hömppään hurahtaneelle äidille on tietysti onnen päivä se, palkkapäivä , onneksi olet olemassa , tällä viikolla :) 

Mitä teidän viikkoon kuuluu? Ainiin , kuinka paljon teihin iskee torstaina tuleva Rodinin mallisto? Vai onko hankita-listoillanne jotain ihan muuta? Me matkaamme huomenna lasten ( ja treffikumppaneiden <3 ) kanssa Snadistadiin ! Jee !






 Ihanan aurinkoista elokuun loppua kaikille lukijoilleni , uusille tervetuloa mukaan. Jokainen kommentti piristää ihan hirmuna ja on enemmän kuin mahtavaa lukea teidän mielipiteistä ja kommentteja. Kiitos kaikista suloisista sanoista lapsilleni<3 Im so happy of You all!!

6 kommenttia:

  1. Mukavaa päivää snadiin, varmasti mukava päivä tulossa :) Niin ja mini rodinin toinen erä tulee tällä viikolla :) Mitähän ihanuuksia tulossa? Toivottavasti ois vielä kokoja palkkapäivänä :)

    VastaaPoista
  2. Heheh , kyllä toivotaan niin :D Mä en tiiä enkä ole sen koomin perehtynyt mitä tulee, hepoista olen nähnyt kivoja kuvia. Ja niin, toppikset haluttais molemmille , ehkä ..

    Mukavaa päivää teillekin sinne !!

    VastaaPoista
  3. Tiiäkkö!! Ihmettelin miks sun päivitykset ei tuu mulle, mut hups olin unohtanu liittyy lukijaks vaik muuten tääl aina vierailen ;) UUU treffeille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu :) aijaa , no onneks nyt liityit ;)

      Poista
  4. Tuo teeppari on kyllä niin teidän näköinen, hanki! Ja Marimekon lelut tosi kivoja, tykkään :)!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3