20. syyskuuta 2013

Fredrikson & Angulus


Toinen toistaan ihanempia pipoja on saapunut mun suosikki kauppaan eli pikkuOtukseen. Mikä yllätys tänään olikaan , kun netin ihmeellisessä maailmassa näihin pipoihin törmäsin. Merkki Fredrikson on minulle ennestään tuntematon. Siispä odottelemme pipon kotiutumista ja toivotaan , että se on pikku Pojan päähän soppeli. Pipojen ostaminen on jotenkin haasteellista. Eikä se auttanut viimeksi kaupoilla , että Poika oli mukana , kun hän nukahti juuri Polarn o. Pyretin ovella , enkä minä sitten enää raaskinut pipoja sovitella :)

Nyt on kuitenkiin syys-flunssa matkannut meillekin. Ja sääntö numero on yksi on : lapsilla on oltava pipot päässä ulkona. Niitä ei heitellä tai oteta pois, sanoo äiti ja isi aikoo kompata. Illan suussa tänään vietiin Poika lekurin tarkastukseen ja korvatulehdushan siellä oli. Dammit , nyt on siis puettava lämmintä päälle ja korville. 

Alla kuvat lasten tulevista talvikengistä. Onneksi lämpöset töppöset on nyt vihdoin molemmille valmiina.Kengät kotiutui boozt.comilta. Siellä on yleensä aina jossain yläreunassa alekoodeja ja kantiskirjeen tilaajalle sattuu usein jopa -20% koodi. Tuossa jakoon koodi jolla saa kymmenen pinnaa pois tilauksesta spfid44 .






                                                                                         BABY BOOTS BY ANGULUS


Mä oon nyt ihan kännykän varassa näiden kuvien kanssa ... Plaah. Järkkärin laturi on jossain hukkateillä. Onneksi vihdoin pääsen relaan tuonne sohvalle. Lääkityt lapset pedeissään <3

Nauttikaa viikonlopustanne kaikki !


6 kommenttia:

  1. Söpö pipo, ja kivan ja ihanan lämpoisen näköiset kengät! :) Paranemisia sinne :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos , eivät kuumeile onneksi , Poika vaan rohisi jo pari päivää silleen , et oli pakko viedä näytille ku jo astmaa epäilin... Onneksi päivät menee hyvin ja korvatipalla yötkin. Saa tauteja näköjään muualtakin kuin tarhasta...

      Nuo kengät on niin pehmoisen ja lämpimän oloiset. Mitkä sitä itselle hankkii.. :)

      Poista
  2. Paranemisia! Fredrikson on tosi klassikko lasten hatuissa ja aikuistenkin :) Mulla oli lapsena aina Fredriksonin lakki ja meidän Pienempi kotiutui synnäriltä semmoisessa aivan ihanassa Fredriksonin vauvalakissa... oi, että se olikin söpö :D Mun mielestä Fredriksonin hatut on aina olleet todella laadukkaita!

    Tosi hyvän näköisiä kenkiä, pitääpä klikata itsekin katsoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nuo kengät on kyllä niin <3 Ihan uus merkki tuokin mulle tai siis lapsille käytössä, mutta uskon et on suxe´ :)

      Jotenkin joo muistan Fredriksonin , mut ei ole vain itsella ollut / muista olleen :)

      Voin kuvitella vauvan pikku pipossaan ... Voi niitä aikoja.

      Poista
  3. Nuo kengät näyttää kyllä niin lämpimiltä ja toki myös tyylikkäiltä :)! Mä muistan Fredriksonin jostain omasta lapsuudesta jopa (?), mutta näihin uusiin en nyt lämmennyt.. :/

    Paranemisia pienelle, meilläkin tosiana pärskitään ja niiskutetaan, toivottavasti ei tästä pahene!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en voinut vastustaa tuota kaksi-tupsuista :) Ja sitä kuulemma tulossa vielä muissakin väreissä , ajattelin et toi sopisi camoon ja tietty myös mustaan talvipukuun , vauvamaisen suloinen pojalle.


      Kiitos sinne myös. Meillähän ei ole mitään flunssan oireita , muuten vaan korvat tulehtuneet. Plaah.

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3