10. syyskuuta 2013

Pipo päässä pakkasella tai nyt heti

Mulla oli tänään äitin-omaa-aikaa-päivä. Kävin ihan eka kampaajalla. En valitettavasti ehtinyt ottaa räpsyjä uudesta hius väristäni ennenkuin olin jo vetänyt hiukset nutturalle koto puolessa. Koitin kuitenkin ottaa kuvan ihanan tuuheista uusista ripsipidennyksistä ( tai siis huolletuista sellaisista ) mutta ei sekään onnannut. Salama ja lähikuva ripsistä , Not Working. Lisäksi kävin mun duuni paikalla verestelemässä muistoja <3 Kerrassaan rentouttava ja erilainen tiistai päivä. Iltapäivästä kotimatkalla lörpöttelin kaverini kanssa puhelimessa, rauhassa, ilman tausta kitinää ;) 

Tuliaisiksi isille toin pizzaa , Pojalle kaivattuja jarrusukkia ja Tytölle pipon. Pipo oli ihan älyttömän mieluinen. Tämä Polarn o. Pyretin klassikko tupsupipo on siis myös lasten ja ennen kaikkea lasten mieleen. Turhaan se ei varmaan talvesta toiseen lopu hyllyistä, niin ihana se on :) Tulipas käyttäjällä kuuma. Koitin pyytää pipoa monta kertaa pois ja vasta kun hiki virtasi otin sen väkipakolla naulakkoon ;) Hassuja juttuja. 





PIPO / POLARN O. PYRET TEE-PAITA / BEAU LOVES LEGGARIT /MINI RODINI KENGÄT / CROCS LASIT /H&M 


Niin ja tämän tyylin Tyttö kehitteli itse itselleen, lasit, kengät  ja uusi pipo. Ai , että oli ihana ja virkeä mieli palata kotiin <3 

  Olisi kiva kuulla miten te äidit , ystävät , toverit , lukijat rentoudutte? Minä menen nyt uusine hiuksine ja ripsine katselemaan telkkua. Ihanaa viikon jatkoa , uusille teretulemast mukaan.

Mä kävin täällä :) 


13 kommenttia:

  1. Mahtava tyylilyyli.
    Nuo lasit kyllä kruunaa koko asukokonaisuuden :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tajua mistä Tyttö sai päähänsä tarvia aurinkolaseja varsin syksyisenä päivänä, tulee mieleen Andy McCoy :)

      Poista
  2. Tuo pipo on huikean hyvä! Meiltä löytyy se nauhallinen versio (viime talveksi jo hankittu).

    Minä rentoudun varmaankin parhaiten itsekseni kaupungilla palloillen tai toisaalta myös itsekseni kotona SIIVOTEN (hullua! :D)...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei siivous on tietty kans mun toimia , juuri alan imuroimaan , kun mieheni on aamusella mennyt puistoilemaan kaksikon kanssa. Rentoa päivää siis sinnekin <3

      Poista
  3. Meille nappasin sen nauhallisen version, kun se oli kaksivuotiaan päähän vielä aivan sopiva, jopa reilu. Toivottavasti tämä ei enteile pieniaivoisia lapsia ;) Mutta kiva pipo ja hyvä että käyttäjä on tyytyväinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä taas tuo isoin (?) koko oli paras Tytön päähän. Pojalle on rodinin tupsupipoa ja karvahatut himottais. Taövea odotellessa siis ;)

      Uskon , että ihan normiaivoisia siellä (kin ) :DD

      Poista
  4. Toi pipo on kyllä kiva:) Meillä äiti teki viime talveksi noille tollaset samanmalliset, mutta virkkaamalla (vai neulomalla en tiedä:D?) ja ajattelin mankua täksikin talveksi;D

    Mä meen perjantaina kampaajalle aamusta rentoutumaan myös ja illalla pitäisi mun ystävän tulla meille viikonloppuvierailulla ja saa nähdä mitä tehdään;D
    Oon haaveillu ripsistä yli vuoden, mutten raaski enkä uskalla ottaa niitä:( Mulla on tosi herkät ja kutisevat silmät niin pelottaa miten ne reagois. Aika onnettomat ripsetkin niin mitä jos nekin lähtee pois:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On , tää on kiva. Ja hei mukavaa kuulla sustakin. Blogissasi ollut hiljaiseloa :) Mut nyt taas langoilla , jee.

      Ihanaa , perjantai siis siintää silmissä :) Kivaa kampaajaa. Mulle hiukset on niin tärkeet jotenkin <3 mutta niitä on pakko huoltaa ja värjätä, en ole luonnon lapsi kyllä...

      Ja noi ripsipidennykset ei haittaa millään lailla omien ripsien kuntoa / kasvua.

      Poista
    2. Joo en tosiaan ole jaksanut koneella paljon olla ja meni varmaan viisi päivää muutosta ennen kuin jaksoin laittaa edes töpselin seinään, kun akku oli koneesta loppu;) Kommentoitua en mun puhelimella saa joten bloggaus ei sillä ollut mielessä:D Jos nyt pysyttäis kuulolla taas hetken aikaa!

      Poista
  5. Ihana tuo pipo! Meillä taidetaan talvi mennä noilla mitä jo löytyy, muutamia viime talvesta ja yksi nyt hankittu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä löytyi viime talvelta kaksi pinkkiä tupsuhattua, ööööhöm, Tytölle jo pienet ja Pojalle ei ehkä ihan passaa, onneksi tämä pipo saa varmasti paljon käyttöä / käyttäjiä ;)

      Poista
  6. Ihana tyttö! <3

    Ennen rentouduin just sillä ripsi- ja kynsihuollolla, nykyään oon liian laiska pitääkseni kumpiakaan. En vaan jaksa mennä huoltoon, tukkakin sai saksia ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen :D Mutta kyllä nää aamusilmät ilman niitä pidennyksiä on niin mitäänsanomattomat että ohhoh.

    Nykyään rentoudun urheilemalla (ilman lapsia, lenkille ne täytyy lähes poikkeuksetta raahata mukaan), shoppailemalla (ups) ja siivoamalla hullulla raivolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Mäkin laitoin ennen kynsiä , mut mulla kasvaa sellaista vauhtia , että huollot kahen viikon välein on suht tyyriitä , voi siis laittaa nekin rahat vaikka lasten vaatteisiin :) hehe. Ripsistä en luovu ja hiuksille on PAKKO tehdä tasasin väliajoin jotain. nim. Harmaahiirulainen ;))

      Urheilulle on ihan liian vähän aikaa, oi oisipa tunteja minullakin urheiluun... ( tekosyy ? ) Mut shoppailu , aaaah, siihen on aina aikaa...

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3