4. syyskuuta 2013

Suloisuus outfit.


Atomic blue! Puku päälle pikku herralle , sovitellaan ja napataan nopea kuva . Mitä minun silmäni näkevätkään , maailman suloisimman talvi ulkoilijan valmiina hankeen tai ainakin pulkan kyytiin.

Syksy on vasta aluillaan, mutta monissa lapsi - äippä - hömppä blogeissa hihkutaan jo heinäkuusta saakka talvimallistoja. Meille mallistot ovat monelta merkiltä suht uutta. Päätin hankkia molemmille lapsille kaksi talvipukua , joista mahdollisesti pitää vain toiset. 

Molon puku on ehdottamasti laadukkain mihin olen törmännyt, ( viime talvena Tyttö reippaili Polarn o Pyretin puvussa , samoin vauvamme, nukkuen ) sen lisäksi , että tässä on veden ja tuulen pitävyys priimaa , ihana lämmin fleece vuori, lumilukot ym. on se ehdottoman notkea päällä, kevyt kuin mikä! Baby malliston puvuissa on kaksi vetoketjua ja siitä iso plussa. Niin onhan minulla Baby ja Babyllä puku. :) 

MOLO KIDS , PYXIS BABY , ATOMIC BLUE.


Mä en ois malttanut lopettaa Pojan sylittelyä tämä puku päällä, se oli ihana snow man :) Kuten aikaisemmin mainitsin , piti minun sovitella ja mahdollisesti palautella. Ajattelin käydä Punavuoren Peikossa tsekkaamassa myös vielä pukuja ja kokoja paikan päällä . Miksi ihmeessä? Posti toi meille täydellisen puvun ja sopivan koon kerta laakista. You Like Molo? :)


Päivä ollaan pulikoitu muuten Snadistadin pallomeressä. Ulkona on kaunis syksyinen aurinko ja illalla pääsen Ikeaan. Vi hörs!


14 kommenttia:

  1. nyt on sit ihan mun tyylinen puku! tosi magee!! pitääpä tsekat molo!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään ja yllätyin !! Ihana on !

      Poista
  2. mulle on toi molo merkkinä vakuuttanut, sillä kummipojalla on ollut merkin useita vk ja toppahaalareita. Kuosit ja laatu on kyllä kohdillaan ! Siis aivan ihana puku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin. Ja ihanuuden lisäksi varmasti lämmin ja tuulen pitävä :) Kyllä näitä kuvatuksia pitää jo jakaa.

      Poista
  3. Aivan ihana haalari ja baby! ;) Meillä oli Moloa viime talvena ja sitä tulee luultavasti myös tulevaan talveen. Viime talven haalari mahtuu vielä ainakin alkutalven, jes! Apua, olenkohan vähän myöhässä postauksissa, kun itse postailin äsken vasta syksyn kengistä ja monissa blogeissa näkyy jo talvihaalareita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No et ole kyllä myöhässä , vaikka osa jo nämä hommat on tosi tosi ajoissa alottanutkin.. :) Kyllä ihastuin merkin laatuun ja tyyliin <3

      Poista
  4. Sitä lunta odotellessa :) Ihanalta näyttää. Minulla ei ole vielä kahdeksaan vuoteen tullut ulkovaatteissa sellaista selkeää linjaa, plääh. Eka oli kauan reimateciä, kun en muitakaan tiennyt. Välillä romanttista ja välillä po.pia - saa nähdä mitä ensi talvena.

    VastaaPoista
  5. Ihana haalari, haalarin väri ja haalarin sisältö! :)

    VastaaPoista
  6. On kyllä ihana haalari! Ja poika! Meilläkin on ollut Molokidsiä ja olen ollut todella tyytyväinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä , meillä ollut vain hanskat aijemmin Molokidsiltä . Tänä talvena nyt sitten ulkoillaan ihanissa haalareissa. Ja kiitos <3

      Poista
  7. Mikä koko teillä on ja paljon pojalla pituutta? Mulla meni Sirpan viime talven haalarin takia vähän luotto näihin huippulaatuisen välikausihaalarin jälkeen, mutta tekis mieli Sirpalle sitä pupua;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on koko 86 ja pojalla pituutta n 75 . Himppasen reilu , mut uskon ja toivon et menee koko talven . ( Käyttö alkaen vasta marras - joulu jolloi olettaisin olevan sopiva..) Tää on kerrassan superi päällä :)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3