10. lokakuuta 2013

Isin päivä kuvina , voi kamaluuden kamaluus!

Meidän rakas isi pärjäsi kotona päivän lasten kanssa näin. Kun tulin kotiin töiden jälkeen, tilanne oli tämä. Sanottakoon vielä ennen kuva kimaraa , että hän oli varoittanut minua tekstiviestillä kera lauseen I Love You.



Menin ihan ekana vessaan , vessan lattialla Tytön yöpuku , riisuttu aamulla...



Vilkaisin vielä eteiseen, siellä lepäsi monta roskapussia...


Tiskipöydällä oli hommat jääneet niin sanotusti kesken...


Posti oli kerätty saarekkeelle, Hyvää Joulua!




 Ruokatilassa oli välipala , kolme tuntia muhineena...




Lisää kesken eräisiä projekteja...



Oho, vessasta löytyi vaipat ( vaippa roskiksen vieressä ) * NAURUA * käytetyt, onneksi vain pissaiset...


Olohuoneessa Pojan yökkäri ja pölyinen matto ( minun vika , kun en eilen imuroinut)

Tiesin , että kotona tilanne on kaottinen. Olen itse missis paikat kuntoon tyyppiä ja kerta toisen jälkeen kotimme on siisti. Nyt tilanne oli aika jännä :)

Iltapäivällä isi matkasi lasten kanssa päiväkotiin tutustumaan. Tänään olisi eka kerta kun lapset jäävät hoitoon ilman minua tai isiä. Menin hakemaan lapsia töitteni jälkeen, olin pakahtua onnesta kun molemmat leikkivät innoissaan . Vilkuilin selän takaa. Ihana täti oli lasten kanssa leikkimässä ja kertoi , että päivä ( 2 tuntia ) meni loistavasti. Tyttö esitteli minulle kaksi hoitajaa eikä malttanut lähteä kotiin :) Poika oli karjunut vain ruokaa , mutta syönyt hyvin kun vihdoin murkina tarjoiltiin .

Minun ensimäinen työpäivä meni hyvin ja loppu illan otin huumorilla. Olo oli niin huojentunut sujuneesta hoitopäivästä , että edes kodin kaaos ei minua hetkauttanut. Patistin kyllä isin vielä kauppaan lasten kanssa ja siivosin koko homman , vaihdettiin puhtaat lakanat ja nukkumaan.


Im feeling great. En ole enää se nipottava mökki höperö , vaikka pidänkin järjestyksestä ja siisteydestä , joskus näin...


Ihanaa loppu viikkoa kaikille lukijoille. Mitäs tuumasitte tästä?

18 kommenttia:

  1. :)
    Voi että mua jännittää miten käy kun meijän isi on koton kun minä lähden synnyttämään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin siinä varppina käy ;) isit on huippuja :)

      Poista
  2. No ei toi nyt niin järkyttävältä näytä!:D Mä rakastan siivota ja siistiä kotia, mutta meille on joka ilta tuon näköstä! Mä en vaan ehdi revetä niin, että saisin kodin pysymään järjestyksessä koko ajan varsinkaan jos Joonas on poissa kotoa(niinkuin useimmiten on siis monia päiviä putkeen).
    Koko ajan on kiirekiirekiire ja päivä niin lyhyt.. Noi lakanat on kyllä ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo , kuvissa vaan osa sekasortoa, lähinnä ihmettelin miten aamun jutut roikkui vielä iltapäivällä rästissä... Mutta onneksi otin tilanteen rennosti. Enkä itsekään repeä aina joka paikkaan, mutta Tyttö on meillä reipas siivooja kanssani , ehkä siit' on apua. :)


      Kiitos Tessa, Marimekon autot on ihanat kerrassaan.

      Poista
  3. Voi kuule :D Musta tuntuu etten muuta teekään kun siivoa ja silti toi on ihan perus tila meiän huushollissa! Että hatunnosto täältä kyllä jos tän näkönen tilanne on poikkeus ;)
    Kiva että lapset viihtyy hoidossa, hyvä hoitopaikka on kyllä aarre!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toisinaan minustakin tuntuu , et koko päivän olen järjestänyt ja siivonnut ja lopuksi illalla silti kauhea kaaoksen raivaus. Siispä kai fiksumpaa antaa olla ;)


      Ihanaa viikonloppua.

      Poista
  4. Kiva kuulla että sulla meni eka työpäivä hyvin ja että lapset olivat viihtyneet! Hienoa! :)

    Meillä on aina tuon näköistä kun tulen töistä kotiin vaikka lapset olisikin olleet hoidossa ja mies töissä sillä aikaa. Joku täällä käy silti sotkemassa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä , hyvin on mennyt. Ilmiö mahtaa olla todella yleinen... :)

      Poista
  5. Voi eiii !! Tuttu fiilis. Mä kysyin voiko isi herää tänää Aatun kans, kyllä hän heräsi. Nyt vaan mietin mitä Aatu on saanut aamupalaks ja et mitä tuol olohuoneessa tapahtuu ku pauketta, naurua ja kiukkua kuuluu vuorotellen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hheheheh , hyvä Aatu ja isi. <3

      Poista
  6. Kahden noin pienen kanssa pärjääminen vaatii aika moista taiteilua, joten ihan ymmärrettävää, että Antilta jää koti vähemmälle huomiolle. Kylää se arki siitä lähtee sujumaan, tsemppiä! (ja onnea myös töiden aloitukseen, ilmottele ihmeessä jos pamahtaa jotkut uudet listat käteen :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo , mä oon reenannu taiteilua , tekee kyllä Antillekin hyvää olla kotona ja lapset nauttii isin seurasta. Vaan kylläpä h'ntä väsyttää kotipäivien jälkeen, ihanaa että vihdoin toinen osapuolikin ymmärtää mistä on kyse. Tosi tärkeetä olla samoilla leveleillä <3 Eli todellakin tulen puolitiehen vastaan tässäkin kaaoksessa... ;)

      Poista
  7. Miehet ottaa kaiken niin paljon rennommin. Se on hieno juttu! Oppii lapsetkin relaamaan, maailma ei kaadu pikkusotkuihin. Miehille vastuuta ja äiteille nutturat löysemmälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miehet osaa kyllä sen puolen, varsinkin meidän latino :) Voit vaan siis kuvitella. Onneksi minun nuttara on löysä ja humoristinen kaiken kaikkiaan :)

      Poista
  8. Tätä se on meilläkin odotettavissa sitten tammikuussa - pitää jo asennoitua :) pelkään, että alan urakoimaan aina ite illalla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe , hyvä , että ymmärrät hih , palaatko töihin siis Tammikuussa? Vai viettääkö isi vaan isyysvapaata? Joo , mut mä ihmettelin miten mulla on ihan hulluna virtaa vilä illa töidenkin jälkeen . :)

      Poista
  9. Ihana postaus, repesin :)! Meillä ois niin sama! Vaikka ei sillä, niin kuin muutkin ovat kommentoineet, sotkua piisaa vaikka itse olisi puikoissa. Mutta toki vaipat, yökkärit ja ruuat jne, koittaa aina pikimmiten hoitaa alta pois. Mut isit on <3 ja tosiaan, vois ite ottaa vähän relasta mallia :).

    Ihanaa, että eka hoitopäivä meni hyvin ja että sulla oli kivaa <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoito on alkanut huippu hyvin. Oon niin onnellinen , että muidenkin kuin äidin seura kelpaa ja vaikka olenkin korvaamaton , muutkin osaa hommat ja lapset ovat onnellisia.


      Niin ja mitä isiin tulee :DD Jep jep. Yökkärit saa aika nopeesti lika koppaan ja vaipat yhtä helposti roskiin kuin lattialle ja sitä rataa , onneksi en sanonut mitään. :)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3