31. lokakuuta 2013

Jenkkakahvoille kyytiä, Selätin.

Olin suunnitellut, että syksyllä aloitan taas liikkumisen toisin sanoen liikunta harrastuksen. Olen nyt noin kolme viikkoa syystä tai toisesta juossut ja juossut vaan, lasten kanssa tai töissä. Harrastuksen aloittamista en ole ehtinyt miettimään. Lisäksi ollaan oltu pikkaisen flunssaisiakin. Urheilusta tulee aina niin hyvä olo ja bonuksena tietysti sellainen treenattu kroppa on mun mieleeni ;) Tiedostaen tämän kaiken, on silti jotenkin vaikeaa aikatauluttaa omia juttuja iltoihin. Illalla on kiva olla perheenä yhdessä, niin olla vaan.

Sain kuitenkin pontta tulevaan sillä, Wellmen halusi lähtä blogini kautta mukaan yhteistyöhön. Selätin on urheilulauta, jossa pääosin seistään ja pyöritetään itseä. Selätintä voi myös käyttää monessa muussa asennossa, joihin meinaan nyt alkaa perehtymään. Selättimen kanssa treenailu vie aikaa n. 15-30 min päivässä ja treenin voi suorittaa siis kotosalla. Mainoksessa luvattiin, että tällä lähtee jenkkakahvat, miltä kuullostaa?

Alan nyt tutustumaan Selättimeen. Jos teitä kiinnostaa treenailuni ja kokemukset, lupaan jatkaa tarinaani?




Vai onko Selätin jo teille tuttu? Pyöritin itseäni tuossa nyt aluksi 15 minsaa, hyvin jaksoin , alussa tuntui hyvinkin helpolta, mutta loppua kohti kyllä syke nousi hyvinkin. Mukaan matkaan voi lisätä käsipainot, antamaan vastusta.

Kivaa loppu viikkoa kaikille!!

Ps. osallistukaa muumi vaippojen arvontaan, aikaa loppu viikko!

5 kommenttia:

  1. mä haluan ton selättimen myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvotaan yksi sellainen myöhemmin :)

      Poista
  2. Jotain vastaavia olen nähnyt, mutta Selätin on uusi nimi Nuo kotikuntoilulaitteet on periaatteessa jees, mut yleensä käy sitten niin,että parin viikon päästä ne on jo unohdettu kaappiin.. ;) Mutta tsemppiä ja odotan lisäjuttua!

    VastaaPoista
  3. Jos tämä toimii jenkkiksille niin lähden heti kaupoille ;)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3