23. lokakuuta 2013

Mini Rodini | Home. Ja asiaa nettishoppailusta.

Juuri kun luulin päässeeni eroon nettikaupoissa pyörimisestä. Viime perjantaina julkistettu Mini Rodinin Home collection sai minut tietysti taas kello 10 aamulla klikkailemaan. Ajattelin, että kun aloitan työni en ehdi enää miettimään Rodineita ja niiden droppien saapumista. En tarvitse edes mitään uutta lapsille. Ruokakaupassakin käydään harvemmin kun ainakin lounas nautitaan tarhassa. Olo oli vaan ainakin hetken sellainen, että olen poissa nettimaailmasta, fb-kirppareilta tyylinen. Huomasin töiden alettua etten plärääkään Elloksen tai Net Anttilan sivuja päivittäin, eli olen kuluttanut vain aikaani netissä ilman mitään päämäärää. Toki on paljonkin niitä hetkiä kun olen oikeasti halunnut ja on pitänyt hankkia jotain, mutta juuri tuo päämäärätön selailu / shoppailu on ihan hurjaa. Hoitovapaan päätyttyä on ollut ihanaa nauttia siitä, että käytän aikani oikeasti hyvin. Olen töissä, olen lasten kanssa, teen tarpeelliset koti hommat ja menen nukkumaan. En hengaile ja suunnittele hankintoja, aikaa ei ole liikaa, josko edes tarpeeksi. Olen ollut netin orja, nyt huomaan, että netti on ehkä huonoin tapa kuluttaa aikaa. Siihen jää niin koukkuun. Tässä nyt vaan ajatuksia, joita halusin jakaa, ihan epämääräisessä muodossaan. Halusin vain sanoa, että olen jotenkin järkevämpi kun olen töissä :) Ehkä.

Mutta, olen hyvin iloinen siitä, että minulla on blogi ja monta ihanaa blogia luettavana. Olen aivan haltioissani kun saan jakaa kokemuksia lapsista ja lasten vaatteista. Hymyilen ja myhäilen kun joku toinenkin siellä omien ruutujen takana shoppailee ja jakaa kokemuksiaan kera kauniiden kuvien. Olen innoisani kaikista kanssa siskoista ;) Olen myös löytänyt monta monta ihanaa vaatetta, kodin sisustusjuttuja ym. teidän blogien kautta. Linkki on niin ihana vinkki.Toivottavasti ymmärsitte mitä koitin sanoa. Alla siis hurmaavia Mini Rodinin uutuuksia. Onko teille tulossa?

Vauva peitot, onko tämä pallokala nyt niin hieno? Näitä tehtiin kai vain 60 kappaletta ja tietysti loppuivat heti. 



Pojalle setti. Meinasin säästää synttäri pakettiin , mut miten kävikään, heti auki ja pinnistä päin :) On kyllä suloisia<3



11 kommenttia:

  1. Ymmärrän pointin. :) Kyllä jotain järjestystä ja järkevyyttä tuli itsellekin enemmän päiviin, kun menin töihin. Sitähän olisi siis voinut olla kotonakin, mutta sitä vaan tuli välillä haahuiltua. :D

    Wow, mikä papukaijasetti!

    VastaaPoista
  2. Nikka, ihanaa kuulla heti tämmöinen kommentti. Tietysti on varmaan niitäkin äitejä jotka kotona värkkää jos mitä järkevää, kutoo, kokkaa, pesee ikkunoita, laittaa pihaa, yms yms. Mä tein vaan kodin perusjuttuja , lasten hoitoa ja ehkä toisinaan ruokaa, isin osallistuttua kotitöihin paljonkin, mulla oli / on aikaa omille hömpötyksille yms. Jotenkin siis haahuilin , olin sellaisessa usvassa, nyt on ihanaa nähdä ja olla ihmisten kanssa tekemisissä ja lasten ohella hoitaa "oikeita hommia"


    :) Jotakuinkin näin.


    Joops , setti on Voilaaa!

    VastaaPoista
  3. Mulla tämä nettishoppailu menee vähän niinkuin aaltoliikkeissä, viikolla ei moiseen juuri ole aikaa mutta viikonloppuisin sitten... Ja vähän riippuen siitä kuinka kiireisiä päiviä on töiden ja arjen kuvioiden hoitamisen kanssa. Heti töiden aloittamisen jälkeen kaiken kaikkiaan meni pari kuukautta vähemmillä nettipläräämisillä, sitten se taas alkoi. ;) FB-kirppiksistä sentään olen päässyt jo eroon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totta , allokkoa on . :)) Joo onneksi olen päässyt kirppikseltä eroon, ihan kauheeaa showta, mutta "oikealle" kirppikselle voisin ja pitäisi mennäkin :)) Arki on ihanaa !!!

      Poista
  4. Täällä yksi nettishoppailija-addikti ilmoittautuu, ääk! Nykyään kun netti on puhelimessakin, huomaan myös lasten kanssa ollessa selailevani milloin mitäkin. Pitää ryhdistäytyä! :) mulla on just postaus työn alla vähän tätä liipaten... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ps. Noi lakanat on ihanat! :)

      Poista
    2. Ihan koukussa, helppoa ja vaivatonta :) Netti netti netti. :)
      oottelen innolla postaustasi ;)

      Kiitos.

      Poista
  5. Pakko yrittää vähentää:D meillä on kaapit niiiin täynnä, kun en raaski mistään luopua ja mulla menee niin monta ylimäärästä euroa vaan vaatteisiin, että huh:DD se on tää netti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin ja kaappeja muutenkin vähän :) Huoh, helppoa nopeaa , ihanaa , äitin ainoita oman ajan iloja , tuo shoppaaminen :)))

      Poista
  6. Toi kuvaus kuulosti ihan multa! Oon nyt kuitenkin skarpannut nettishoppailun suhteen vaikka muuten kulutan edelleen paljon aikaa nettikaupoissa pyörien, niinpä meillä ei noita lakanoitakaan ole. Ihania ne on kyllä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jop, nuo lakanat on ihanat ja niiden oston voi hyvin perustella, joojoo, opetellaan yökuivaksi ja lakanoita menee paljon :DD

      Kiva kuulla , että sielläkin yksi nettailija ja hulluttelija<3

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3