22. lokakuuta 2013

Tuoksu äidille , tuoksu juuri minulle | Giorgio Armani

Tuoksu naiselle , joka vaalii yksityisyyttään , mutta tavoittelee suuruutta. Intensiivisen ajaton tuoksu rakentuu mustaherukan ympärille. Rohkeutta sanoa kyllä. Kyllä rakkaudelle , kyllä elämälle, kyllä voimalle, kyllä hulluudelle, kyllä vapaudelle! SI



Tämä on mun ihan uusi lemppari tuoksu. Tuoksussa on myös vaniljaa , mutta se ei todellakaan ole sellainen teinimäinen puff vanilja! Yllätyin itsekin mitä tuoksu sisältää. Luettuani laatikon takaa tuoksun kuvailun , olin aivan myyty, ( tosin luin sen vasta kotona avattuani paketin ) niin sopiva juuri minulle. Sanottakoon , että olen aikalailla kaikkea mitä yllä kirjoitin. Ja kerrottakoon vielä, että en epäröi sanoa kyllä. Nyt on pakko sanoa kyllä , nukkumatille , että jaksaa taas. Paitsi , että pari ohjelmaa pitää ensin katsastaa boksilta.

Kuva aamulta suihkun raikkaana , päivä ei olisi voinut paremmin alkaa ja päättyä. 

Öitä<3

Ps. Mikä on sinun lempi tuoksusi? 



8 kommenttia:

  1. Kaunis olet :) Täytyykin käydä "haistelemassa" tuota :)
    Minä en ole raskaaksi tulemisen jälkeen käyttänyt enää hajuvesiä. (Heitin kaikki pois, kun etos kaikki tuoksut ja hajut) mutta löysin hetki sitten "minun jemmalaatikosta" jotka on ennen raskautta, niin emulsion. Chanel, siitä tykkään! Jos raaskis joskus ostaa ihan tuoksuna!? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo , tuo on huippu , suosittelen , naisellinen ja maukas , mut ei liian. :) Mullakin etosi hajuvedet , vaihdoin raskaana kaikki , raikkaat ja sporttiset kävi muut ei. ;) Nyt taas kartalla ;)

      Poista
  2. Escada Magnetism <3 Escadalla on muitakin ihania tuoksuja. Täytyisi taas pitkästä aikaa käydä kiertelemässä tuoksuhyllyjä, jos löytäisikin vaikka uuden lempparin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Escada on hyvin kesäinen, aaah. :)

      Poista
  3. Ihana kuva <3. Mun lemppari DKNY woman. Mut ehkä jotain vaihtelua saattais kaivata, kävisköhän tuo mulle, vai onko too much..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykästyin tähän käytettyäni tätä samaa mut body lotionina, se ei ollu too much ja sit siiryin tähän tuoksuun kans. :) On jotenkin jees ;) saa kyllä päivän käyntiin , vois sopia sullekin.

      Poista
    2. Ehkä laitan suihkasun testiksi sit sulta.. ;)?

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3