7. lokakuuta 2013

Tyttönen


Olen aivan unohtanut täyttää lasten vauva kirjoja. Onneksi siis on blogi , johon muistan postata neuvola mitat ja paljon paljon kuulumisia. Myös niitä hetkiä kun uusia taitoja opitaan, on syytä juhlia! Tyttömme on nyt reipas 2- vuotias ilopilleri. Hän on niin kauan hymyissä suin kun olen vieressä , leikitän , otan syliin , syötän , ja muutenkin tanssin tasaisin väliajoin hänen pillin mukaan. Valitettavasti vaan , en pysty antamaan jakamatonta huomiota tyttöselle , joka siitä hyvin nopeasti suivaantuukin. Roikkuu lahkeessa, huutaen , kiljuen. Jolloin minä selitän taukoamatta miksi asiat tehdään niin tai näin.





Onneksi isin ollessa kotona  riittää molemmlle lapsille aikuisen seuraa, syliä , kuuntelija. Tämä tyttönen on kuitenkin sellainen äitinsä tarriainen , että huhu hei.




Äitin tavarat ovat ykkös juttu. Uusia leluja ei kauheasti olla hankittu viime aikoina. Iloa ja touhua riittää äitin meikeistä ( vain osa leikkeihin ) , pankkikortista, postista ( = lue laskuista ) , joskus jopa vaatteistakin. Iso Tyttö onkin halunnut pukeutua mekkoon nyt monena päivänä, vaikken minä siis mekoissa kotona hippaloikaan. Olisiko silti tämä joku kehitys juttu, tytöille mekot!?


MEKKO / MINI RODINI

,
Millaisia temperamentteja teidän lapsilla on? Meidän Poika on aivan eri maata... :) Siitä lisää toisella kertaa.

ps. Vaikka kuinka vaikea ja vaativa pienokainen minulla onkaan , on hän maailman suloisin nuttura pää <3 Mom Loves You Darling !

3 kommenttia:

  1. Meillä kans nyt selvästi tyttömäinen-vaihe menossa :). Mekot, hameet, pikkuhousut, korut, pompuat, pinnit jne käytössä päivittäin :). Ja temperamenttia löytyy kyllä molemmilta lapsilta. Mutta L:stä on tullut niin reipas isosisko, antaa veljelle leluja jne, jos veli niitä vaatii. Hän isompana muka jo ymmärtää, että pienemmälle tulee muuten paha mieli :').

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep , täälläkin. Hän sanookin kokoajan Soi - Tytti :)) että silleen . Toinen vaihe on , meijän papi , meijän vauva , meijän äiti , meijän hissi , meijän metro , meijän se ja se ja se.. :) Ihana!

      Poista
    2. Sama! Tai sitten ihan "mun" vaan ;).

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3