6. lokakuuta 2013

Vero Modasta äidille


Mustaa, lyhyttä , pusakka mallia, Super Dry:n untsikka, siinäpä selostus mitä roikkuu hengareissa. Takkieni värimaailma on siis hyvin  musta - tummansininen akselilla. Päätin siis piristää omaa talvea  (ehkä jo syksyä) tällä värikkäällä yksilöllä. 



Karvahuppu on ihana, taskut tyylikkyyden lisäksi myös niin tarpeelliset. Väri avot! Kaveriksi takille Marimekon villahuivi. 

Bongasin muuten viikonlopun aikana täältä alekoodin Marimuksun verkkokauppaan, check it out bellas! Löytyykö suosikkeja alesta. ;)

11 kommenttia:

  1. PIrtsakka takki! Mulla on viime vuonna ostettu samanlainen mustana, se on ollut tosi hyvä ja lämmin. :)

    VastaaPoista
  2. On kyllä , kiitos :) Ja hintakaan ei päätä huimannut 49 e ;)

    VastaaPoista
  3. Ihana väri, odotan kuvia käytössä :)! Mulla parin vuoden takainen punainen parka kaapissa, mutta nyt halusin tummansinisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tummansininen on jees, mulla on kans kiva untsikka tummansinisenä. Joo, laitan kuvia pian <3

      Poista
  4. Tuo takki!!! Jos mulla ei olisi viime talvena ostettua vihreää parkaa joka on uudenveroinen juoksisin nyt tältä seisomalta Vero Modan liikkeen eteen ja jonottaisin aamuun saakka!! IHANA!! Mulla on JUST tuon värin himo ja tilasinkin ton värisen huivin just mu vihreään takkiini. Ja mulla on tuon väriset kengät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippu sinä. Väri on mieletön , tykkään paljon ja olen niin kyllästynyt ennen valitsemiini perus mustaan. Mäkin on ihastunut väriin , tänä syksynä. Kokeilin muuten ihanaa neuletta tässä värissä ja jotenkin se ei passannut ihoa vasten. Sen sijaan Stockalta saa sukkahousua tän värisenä ( paksu , talveen ) ja ne on ihanat. Mieheni luuli itseruskettavaksi voiteeksi sukkiksia kaukaa... Haha. :DD

      Poista
  5. Hei! Ihana takki todellakin. Mistäpäin tuon löysit? Kyselin ja Jyväskylässä ei ainakaan vastaavaa ole myynnissä.. Voisin kysellä muilta paikkakunnilta tai sieltä mistä sinä löysit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itäkeskuksen Stockamannilta ostin , siellä aika paljon Vero Modaa , eli oisko Jkl:n stockalla :)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3