4. marraskuuta 2013

Kotona

Joskus kotona väsyttää pitkän päivän jälkeen. Onneksi äidin ja isin sylit ovat yleensä molemmat apuna pikkuisille. Tänään iltapäivällä haettiin lapset yhdessä mieheni kanssa hoidosta. Päivä oli mennyt hyvin, kuten aina. Talsittiin sateessa kotiin ja syötiin jauhelihakastiketta.



Meidän perheen perus arki on lähtenyt siis rullaamaan oikein hyvin. Mua ei väsytä töissä, vaikka päivät toisinaan ovat huippu pitkiä lasten kanssa. Olen innokas oppimaan unohtuneita asioita ja työintoa puhkuen ensimäinen työkuukausi on nyt pian takana.




Näin nätisti Poika odottaa ruokaa. Päiväkodin murkinat eivät aina maistu, mutta onneksi kotona ollaan oikein reippaita syömäreitä.


Pojan kävelyharjoitukset jatkuvat kotona. Hallitussa kaaoksessa työnnettävä lelu on usein lattialla poikittain.


Mä rakastan mun arkea tällä hetkellä. Olen aina pitänyt menosta ja meiningistä. Nämä niin sanotut ruuhkavuodet ovat kuin ovatkin minua varten. Ollaan suunniteltu mieheni kanssa jotain mini lomaa kahdestaan kun hän vain parantuu täysin loukattuaan kätensä tovi sitten. Uskon , todella olevani hyvä äiti juuri tällaisenaan. Lapset kaipaavat minua ja olen heidän läsnä niin paljon kuin vain minua tarvitaan. On myös hieno huomata kuinka päiväkoti ei olekaan se pahamaineinen hoitola jonne tumpataan vauvat, vaan siellä todella huolehditaan, kerätään faktaa, kerrotaan kuulumiset ja kasvatetaan. En ole huomannut mitään negatiivisia merkkejä lapsissani päivähoidon alettua. On kuitenkin pakko tiivistää, että kotona on ihanaa. Koti on silti paras paikka. 

Blogin puolelle koitan keretä töiden ohella suht usein. Lupaan tällä viikolla paljastaa Muumivaippa arvonnan voittajan kera hurjien fanfaarien. Niin ja pian on aika pikkujoulujen, yritän koittaa järjestää blogi pikkujoulut, katsotaan mitä siellä  :) Hihi, im crazy, or what?

Ihanaa viikkoa.





4 kommenttia:

  1. Oi, odotan blogipikkujouluja - kentiesn bailaamaan virtuaalisesti ;)?

    VastaaPoista
  2. Ajattelin kuitenkin ehkä vain esitellä jonkun pikkujoulu teeman, ruokaa, asun tai muuta :) Ehkä me vietetään pikkujoulut lauantaina? Niin ja pikkujouluissa tietysti aina muistetaan kuluvaa vuotta :) Eiks :) A on muuten saikulla, joten kanssamme apuna :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3