11. joulukuuta 2013

Te opetatte minua joka päivä

Kuvia aamu tuimaan. Aamun paras tunne on se, kun olemme syöneet aamiaista, käyneet pesulla ja puemme puhtaat päivävaatteet päälle. Aamu alkaa. Kaikki on aamuisin niin tuoretta. Kaikki on aamuisin niin uutta. Kaikki on aamuisin vielä niin auki, mitä päivä tuo tulleessaan, näyttäkää se minulle, pienet kullat.

Uusia sanoja, uutta lempiruokaa, uusia temppuja, uusia taitoja, joka päivä te yllätätte minut ja minä ihastelen teitä. Nyt pyyhkimään tuo räkänokka, halimaan, leikkimään, olemaan...















Joko jouluvalmistelut ovat hyvässä vauhdissa? Oletko viime tipan tonttu ja täsmällinen muori? Minä palaan jouluvalmisteluihin vielä viikon mittaan, eli huomattakoon, en ainakaan ajoissa ole. Kivaa päivää!



4 kommenttia:

  1. Viime tipan tonttu täällä hei ;)

    no on meillä muutamat tontut laitettuna, ensiviikolla tehdään joulusiivous :)

    Sulla on kyllä niin uskomattoman kauniit lapset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin , alkaa päivät loppua kesken :)



      Kiitos kaunis!

      Poista
  2. Meillä on jouluvalmistelut ihan kesken. Muutettiin kuun vaihteessa ja koti on ennemminkin täynnä pahvilaatikoita kuin joulujuttuja. Pakko aloittaa tänään jouluvalmistelut, yleensä kotona on ensimmäiset koristeet jo viimeistään marraskuussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä se joulumieli tulee vaikka keskellä muuton ;)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3