5. tammikuuta 2014

Minun kaksi tähteä

Tähti hetkiä, tähti retkiä. Molemmilla lapsilla on tällä hetkellä jokin pyrähdys uusien asioiden oppimisen kanssa. Kuten jo kerroinkin Pojan kävelystä. Poika on tällä viikolla sanonut ainakin kolme uutta sanaa ja vilkuttanut. Tyttö on rauhoittunut syömään ja syökin nyt vihdoin ( ja taas ) itse. Onneksi minullakin on nyt hieman kiirettömämpi kausi menossa töiden ja juoksevien asioiden kanssa niin saan nauttia näistä pienistä enemmän kotona. Olen herännyt yksikseni monena aamuna ( viikolla ) jo kello 4:45 ja ollut kotona töistä jo kahden jälkeen päivällä. Minä olen henkeen ja vereen aamuihminen, muut ovat nukkuneet pitkään!

Onko näitä kahta sankaria mahdottomuus saada samaan kuvaan? ON! :)




Lipuilla, pikku virikkeillä, iso tyttö - kommenteilla, niillä on reipas syöjä tsempattu :) Ja ehkä pikku palkinnoilla, niin ja kertomalla, että joulupukki tulee ensi vuonnakin! Millaisia tähtihetkiä teidän viikkoon kuului? 


Ihanaa sunnuntai-iltaa, minulla on vielä kiireitä ja rästitöitä lasten kanssa ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo minulle <3