4. tammikuuta 2014

Po.pin raitaa äidille ja tyttärelle sekä pari sanaa mun koti lookista

Lisättäköön, että meillä äiti ja tytär eivät vain kulje kaksisteen raidoissa vaan myös tietysti kuopuksemme. Po.pin raidat ovatkin aina olleet mieleeni. Sinivalkoinen on ehdottamasti ollut kesto suosikkini ja nyt joulun aikaan innoistun ekaa keraa myös punaisesta. ( Minulla itsellä ei ole varmaan kuin yksi punainen vaatekappale). Sainkin kyselyn blogiini, olisiko nämä aikuisten Po.pin kalsarit suosittelemisen arvoiset?

Itse voin kyllä suositella. Nämä on aina yhtä ihana vetäistä päälle. Paksumpien housujen alla en ole ulkoillessa testannut, mutta varmaan näin talvena toimivat hyvin myös niin sanottuna lämpökerrastona. Ihanan pehmeä puuvilla ja joustava materiaali ovat kerrassaan kokeilemisen arvoisia. Vielä pari vuotta sitten vannoin, etten mammaudu ostamaan mitään äitiys- tai lasten vaate liikkeiden tuotteita, mutta nämä ovat olleet ihan huippu juttu. Onneksi kokeilin.

Olen aina tykännyt pukeutua kotona ns. kotivaatteisiin. Milloin leggareihin, collegeihin, kesällä shortseihin yms. Farkut tai mekot eivät kuulu kotona konttaukseen ;) Haluan silti aina olla "jonkun" näköinen, meikattu, laitettu, mutta rento. Siispä nämä Po.pin raidat on tosi kiva asu vetäistä päälle kotiin tullessa ja rentoilla koko loppu päivä kotona lasten kanssa. Nyt jouluna ja uutena vuotena päätettiin pysytellä kotona, katsella leffoja, saunoa, nauttia, juoda pari kylmää drinksua ja tältä minä näytin :)

Koko asioista sen verran, että myyjä liikkeessä sanoi mitoitusta reiluksi. Paita on ehkä reilumpi "kaavoiltaan" kun leggarit. Minun setti on kokoa XS. Sanoisin, että se on lähellä kokoa 36 noin niinkuin yleisessä mittapuussa. Käytän paidoissa kokoja xs harvemmin, yleensä S, farkuissa yleensä kokoa 27 ( waste). Pituutta minulla on vajaa 160 cm ja nämä ovat soppelit, mutta menevät varmasti kymmenen senttiä pitemmällekin ;) Kiinnostuitko ja miten te tykkäätte pukeutua kotona? Näitä saa täältä.


Eli rennon rempseää lauantai-iltaa kaikille mammautuneille ja tietty muillekin <3

10 kommenttia:

  1. Samat mietteet täällä, että haluan olla 'jonkun' näköinen myös kotona :). Mutta en kyllä siinä yhtä hyvin onnistu kuin sinä, vitsi miten fressi oot tuossa kuvassa! Perusleggarit tai sit juurikin popin kalsarit ovat munkin suokkareita ja paidaksi joku rento college. Kuulostaa kivalta, mutta en tiedä, miksei tuolta peilistä siltikään katsele kovin kivannäköinen äiti :D?

    VastaaPoista
  2. Kiva kotiasu sinulla. Itse olen monesti miettinyt tuon PO.Pin raitapaidan hankkimista kotipaidaksi.. Taidanpa käydä sovittamassa sitä PO.Pilla ja onhan noi "leggaritkin" aika kivat :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis nainen!Mulla on kotihousuina popin parit raidalliset äitiyshousut :D Siis ne ei kyllä näytä äitiyshousuilta, vähän saman malliset kuin me&i:n joogat. Ihan parhaat!

    VastaaPoista
  4. Oletpa kyllä sievä, ihana kuva! Minulla ei oo vielä itsellä po.ppia, mutta olipa kiva olla radioissa koko sakki

    VastaaPoista
  5. Mullakin on Po.pin sininen ja vanhemman malliston punainen raitapaita, tykkään! <3

    VastaaPoista
  6. Sä olet kyllä kaunis! Tuli himo noihin raitoihin itselläkin, näyttäiskö sitä sitten kotilookilla samalta? :D mä oon kyl tosi laiska laittamaan itseäni jos oon vaan kotona.

    VastaaPoista
  7. Se olin minä joka kysyin ;) Itseasiassa soitin sitten tänään myymälään ja kysyin koko vinkkejä. Myyjä oli oikein auttavainen ja päädyin juurikin tuohon xs-kokoon punaisina raitoina. Nyt vain postia odotellen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ajattelinkin sinulle vastata, mutta minulla oli sopivasti kuvia setti päällä, joten päätin tehdä postauksen , ihanaa , että sinäkin sait raitaa ja asiantuntevaa apua :)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3