4. helmikuuta 2014

Marimekon ale tipsi

Marimekolla on tällä hetkellä kaikki lasten pallo ja tasaraita vaatteet tarjouksessa -15%. ( Tarjous voimassa 16.2 saakka) Lisäksi ihastelin uutta Rulla kangastakenties lasten huoneen ikkunaan. Ja voi mikä kokoelma kevään uutuus koruja, näistä en vielä osannut päättää mitä haluan, mutta jotain varmasti myöhemmin.


Itse olen aika kaksijakoinen Marimekon suhteen. Osa kuoseista on aivan ihania ja osa tosi outoja tai niissä on jotain pikkasen "liikaa", ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan :)



Tykkäättekö te palloista ja raidoista vai jostain aivan muusta?


Kivaa tiistai-iltaa!

6 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä :)! Minä tykkään raidoista ja palloista, kiva tuon Sosen paita! Ja myös paljon muista. Meillä paljon verhoja ja muita Marimekon tekstiilejä, mutta myös naistenvaatteet miellyttää. Mietittiinkin kavereiden kanssa, että onko Marimekko nuorentunut vai itse vanhentunut, kun kuoseja pukee jo itsensäkin päälle :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itse pohtinut niiiin samaa. Enne vastustin , kunnes huomasin laadun olevan aivan ihanaa ja uskaltauduin noihin raitoihin :) Nyt meillä on tasaraitaa kaikilla :) Niin ja just noita muistakin kodin tekstiilejä ja astioita ymm :) Lista on pitkä, mutta valikoimassa myös paljon sellaista jota en "pukisi" päälle :D


      Sinne siis shoppaileen :)

      Poista
  2. Kyllä tässä on menossa taas vaihteeksi palloraitakausi

    VastaaPoista
  3. Kiitos vinkistä! Mä rrrrrrrakastan noita marimekon pallokuoseja!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3