22. maaliskuuta 2014

Aurinko






Aurinkoisia Mini Rodinin vaatteita. Sääennuste joka lupaa keväistä aurinkoa. Aurinkoista arkea kotona (miinus isosiskon unikoulu). Aurinkoa lapsille Netflixin kautta. Aurinkoisia päiväunia ja lepardi uniriepu. Mä oon aina rakastanut aurinkoa. Ilman aurinkoa olen vain tottunut elämään, vaikka en haluaisi. Voisin hyvinkin olla auringon alla vuoden ympäri. Kevät aurinko on niin lupaava. Se on ovi uuteen lämpimään, ihanaan kesään. Auringosta saan energiaa, vaikka en olekaan vielä tehnyt kevät siivousta. Huomasin muuten, että auringonvalo on ihan paras myös valokuvauksessa. Oletteko auringonpalvojia vai pysyttelettekö varjon alla? Mä niin odotan kuumia päiviä hiekkarannalla. <3 Tuli vaan mieleen...



6 kommenttia:

  1. No kyllä kelpaa aurinko tännekin! :D Niin ihanaa kun taas tuli nämä aurinkoiset ja keväiset ilmat, ja kivaa kun valoa riittää jo pitkälle iltaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä , illat on jo tosi pitkiä <3

      Poista
  2. Oon ihan sekasin kans auringosta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä , eikö ole piristävää :)

      Poista
  3. Ihanat noi Rodinit on! :) Ja Aurinko <3 pimeys ei sovi mulle!

    VastaaPoista
  4. Hävisikö mun kommentti johonkin. Auringonvalon ilmestyminen näin keväisin on niin odotettu, mutta silti oudolta tuntuva valoilmiö. Ihanaa kun sisälläkin on valoa vielä työpäivän jälkeenkin.

    Alkukesästä vietän mieluummin varjossa, koska saan niin helposti migreenin. Loppukesästä on pää jo vähän tottuneempi. :P

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3