26. maaliskuuta 2014

Lomailen bikineissä

 Mitä äiti edellä sitä Tyttö perässä. Raitaiset bikinit vedettiin eilen päälle ekaa kertaa. Vielä emme päässet parvekkeelle auringonvaloon polskimaan tai grillaamaan, vaan soviteltiin vaan. Tytön Po.pin setti on tosi simppeli, mutta raikkaiden asusteiden kanssa siitä saa vieläkin kivemman. Halusin hankkia Tytöllekin kesää vasten bkinit, sillä pottailu on näin paljon helpompaa tai sanottakoon ehkä puskapissit jos ollaan tien päällä ;) Aijotaan nimittäin kovasti olla vaipattomia kesällä!

Itse odotan niin paljon kesälomaani ja kesää, että ei tosikaan. Lämmintä saisi olla, jotta päästään rannalle! Olemme kuitenkin tänä viikonloppuna suuntaamassa mieheni kanssa hotelliin ja kylpylän poreisiin, joten päätin hankkia uudet biksut jo nyt. Kahden raskauden jälkeen tällaisten sovittelu saatika kuvaaminen on ollut vähän niin ja näin. Viime kesänä en saanut kunnon bikineitä edes hankittua, vaan menin ne harvat kerrat ikivanhoilla. Nyt mulla on hyvä fiilis kroppani suhteen ja bikinit istuu hyvin. Peili on aika likainen, vaikka se pyyhitään joka päivä, NOH, arvatkaapa miksi?? Koska olen lomalla ja lapsilla on harvinaisen tahmaiset kädet suklaasta, karkista jne... ;) <3 (Ja he hyppii tässä ympärillä kun kuvaan ja lämii joka paikkaan!)


 Pahoittelen huonoa kuvaa.





Eli tosi lomalaiset täältä Moi! Mitäs teidän päivään kuuluu? Onko kesän tärkeimmät varusteet jo hankittuna?

4 kommenttia:

  1. Ihania raitoja! Meillä on A:lla noita Po.pin raitoja kokouikkarina ja on kyllä aivan loistava uikkari. Me käymme vauvauinnissa koko perheen voimin ja todellakin olisi tarve päivittää omat varusteet niin uimahalliin kuin rannallekin. Olen odotellut että saavat mahdollisimman paljon valikoimia hyllyihin ennen kuin lähden sovittamaan. Puolivuotta raskaudesta ja imetyksen turvottama rintavarustus tosin saa epäilemään tarviiko bikineitä edes miettiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, ja kiva kommentti sinulla. Raskaus ja imetys kyllä muutta vartaloa niin niin paljon. Mun on edelleen vaikea käsittää missä suhteessa olen minkäkin kokoinen, olenmyös tottunut hyväksymään, että venyneeksi jäänyt mahanahka nyt jää sellaisekseen. Treenaamiseen minulla ei ole aikaa, jos ei se tällä koti - työ - arki- puistoilut- vaunuilut reivaamisella lähde niin ei sitten millään :) Nyt odotan ekaa kertaa kesää silleen , että itsekin on suht ok itsensä kanssa. Kesät 11 ja 12 olin paksuna ja viime kesä meni vähän ohitte ;))

      Poista
  2. Aivan ihanat kummankin biksut! Mistä nuo sun on? Me ollaan tänä viikonloppuna menossa kylpylään koko porukka ja mulla on bikinikriisi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Espritin on mun ja Stockalta hankin ! Tykkään !!


      Kivaa viikonloppua <3

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3