19. toukokuuta 2014

Aamun asussa äiti ja Paput


Pitihän minun tulla esittelemään uudet Papun leggarit. Mageet! Mä oon leggarityyppiä, välillä taas unohdan ne kaappiin ja sitten taas. Kotona on pakko hillua kalsareissa ;) Nämä sopii kyllä minusta moneen, niin kotosohvalle, kuin ehkä äidin omiin menoihinkin? Erilaisilla tunikoilla, pitkillä kauluspaidoilla, why not? Mihin te yhdistäisitte leggarit, joissa on kuitenkin sitä jotain? Mä haaveilen monesti ja monesta lasteni vaatteesta, että voikun saisi itsekin hypätä noihin housuihin ja nyt minulla on omat polvipaikat. Näitä en hankkinut samisteluun lasten kanssa (toisin kuin Po.Pin raidat) vaan ihastuin näihin Papun facebook sivuilla olleen kuvan kautta! Voitte varmasti kuvitella kuinka pehmeät ja napakat nämä on! Perfecto! 

Miltäpä näyttää?




Mun leggareiden koko on S ja olen noin 158cm pitkä. Kuten huomaatte, muutama sentti siellä täällä on extraa, mutta mielestäni oikea kokovalinta. Naisten vaatteita saa koossa S-L. Neule on Vilasta.

Aijempi Papu postaus lasten vaatteista täältä! Joko olette tilanneet omanne? :) Tai lasten? Mitä tarttui ostoskoriin? Jos vielä mietiskelet, haluankin kutsua sinut tutustumaan Papun uuteen mallistoon ensi tiistaina 27.5 paikkana kahvila Chofe Helsingissä, osoitteeseen Lönnrotinkatu 14. Papun malliston esittely alkaa kello 18:30, paikalla esittelemässä Harakanpesä shopin Marika. Mukana meiningissä on myös Vietto merkin aikuisten vaatteita. Illan kruunaa kahvilan huikea tunnelma, DJ ja tietysti tarjolla on pientä purtavaa. Voit laittaa mulle meilitse kyssäreitä illasta rebe_1008@hotmail.com . Olisi ilo tavata mahdollisimman monta teistä, joten tervetuloa hankkimaan kesän ihanimmat Paput ja tutustumaan Viettoon.


Huikeaa viikon alkua!


PAPUN LEGGARIT SAATU JA POSTAUS TOTEUTETTU YHTEISTYÖSSÄ HARANKANPESÄ SHOPIN KANSSA.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eikö ole !! :) Tuuthan kutsuille tsekkaan Papuja lisää!

      Poista
  2. Noi on niin ihanat, mäkin olen aina himoinnut E:n leggareita ja toivonut oman kokoisia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää menee hurjan nopeesti kyllä, jos haaveilet niin tsekkaile Harakanpesän facesivuja tai mailaile kauppaan ja kysy koska näitä taas saa. Verkkokaupassa oli ainakin S koko loppunut :/

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3