20. toukokuuta 2014

Arkea kesällä

Lapset ovat saaneet nauttia lämpimistä ilmoista niin päiväkodin pihassa, kuin puistoretkilläkin. Tänään Pojalla oli kevätjuhla ja huomenna olisi Tytön juhlan vuoro. Päiväkodin reppuun on pakattu joka aamu sekä sisähousut, että ohuet housut ulkoiluun. Sitten vaan lätsät päähän ja menoksi. Olen tehnyt hurjasti töitä viikon aikana ja sama rumba jatkuu torstaihin saakka. Pitkät työpäivät jaksaa sillä kalenterissa näkyy jo L-kirjaimen kuvia. Onko teillä jo lomasuunnitelmia? Vai olenko ainoa jonka kalenteri on tyhjää täynnä, toistaiseksi.







 TOPPI VIMMA, LEGGARIT MINI RODINI // SHORTSIT GUGGUU // YÖKKÄRI PO.P 

Sisällä on liimailtu tarroja tarrakijaan, lueskeltu ja katsottu pikkukakkosta. Illalla on kokeiltu mennä nukkumaan kesäisessä ja viileämmässä yökkärissä, mutta Tyttö vaatii aina pitkähihaiset ja lahkeiset yökkärit lopulta päälle. Tämä Po.Pin setti on siis toistaiseksi toiminut vain unikaverina...

Kivaa viikon jatkoa jokaiselle!

7 kommenttia:

  1. Oi ku kivan näköinen tuo vimman toppikin, sain neitille ne leggarit tilattua(ihan uus merkki tuttavuus mulle) ja nyt ennakkotilasin myös itelle :) niin ihana kuosi, onkohan tuota pitkähihaisena olemassa tai bodeja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerro sitten miten ne istuu ne leggarit? Mä oon katellut sitä mallia, ja en oikeen tiedä ;) Toki ne on nyt Sold outissakin... Ennakkotilasin itselle leggarit. :)

      Poista
    2. Niin ja ph paitaa olen nähnyt, bodeja en, tulisko syssyllä lisää?

      Poista
    3. Neitin leggarit tuli ja on hyvät, tykkään ja neitikin tykkää... :) ph paita pitäis melkei syksyksi saada... :)

      Poista
  2. Meilläkään ei ole mitään lomasuunnitelmia, toisaalta lomaankin on vielä kuusi viikkoa. Eiköhän sitä kaikkea kivaa keksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä yhdet häät mihin mennään ka kaverin 30v paardit, muutoin vielä auki... Kenties koneella jonnekin ? ;)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3