24. toukokuuta 2014

PÄIVÄN ASUSSA KESÄTYYLIÄ ÄIDILLE

Kävin eilen shoppamassa muutamia täydennyksiä myös minun vaatekaappiini. Mukavia perus shortseja eri väreissä ja rentoja yläosia. Tässä yläosa on oikeesti mekko. Se on kokoa XS ja olen kietaissut sen sivusta shortsin sisään. Näin ollen se roikkuu rennosti, mutta ei ole polvissa saakka. Shortsit istuu hyvin, mutta on mukavan rennot. Värivaihtoehtoja on musta ja tummansininen tämän beigen lisäksi. Setti on Vilasta ja kustansi kutakuinkin nelkyt euroo. Hankin yleensä sellaisia vaatteita jotka sopii niin hiekkalaatikolle, kuin lauantai-illan paardeihin! Sillä bilevaatteita ei tämä perheen äiti enää erikseen tarvitse ja puistoillessakin on kiva näyttää suht ookoolle. Tämä olikin minun lookkini ystävän lapsen synttärikemuissa tänään. Erilaisiin pleineihin asuihin tuon aina tilanteeseen sopivan kohotuksen asusteilla. Pikkulaukut, korut, hiukset ja niin edelleen. Sekametelisopasta kuviin, aikasta ihana kesäpäivä ja kiva asu?




Ensikerralla sitten se kunnon bailutyyli ;) Päivän parhautta, kuin sai aamulla nauttia bikineissä ja aurinkorasvassa <3 Hauskaa viikonlopun jatkoa ja lätkähuumaa!

6 kommenttia:

  1. Ostin juuri pari päivää sitten smat shortsit beigenä ja sinisenä. Tosi kiva malli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mieletön malli!!! Ja mulla myös siniset ! :) Eikäää <3

      Poista
  2. Tosi kiva asu, ja ihanan kesäiset kuvat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään kyllä. Shortseista oli pulaa, ja tykkään niistä taas pitkän tauon jälkeen :) Raita on aina in :) Kesä on nyt täällä, ulkona on kiva napsia kuvia, ja kiitos myös miehelleni näistä :)

      Poista
  3. Ihanat kuvat :)! Mulla on kesällä lähes aina shortsit tai sit maxihame, molemmat huippuja paikkaan kuin paikkaan :).

    VastaaPoista
  4. Kiva asu! Voisin käydä itellekin kattomassa noita shortseja, kun muutamille olis kaapissa tilaa..

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3