30. kesäkuuta 2014

Kasvoilla vai ilman?

Monissa blogeissa olen blogihistoriani ajan törmännyt postaukseen, missä jossakin muotoa pohditaan sopiiko blogissa käyttää omaa nimeä, lasten nimiä tai lasten / omia kavojaan. Minusta on aina tuntunut omalta kirjoittaa Reana, eikä esimerkiksi nimimerkillä. Mitä lapsiin tulee, olen julkaissut heistä kuvia facebookissa molempien ekana syntymäpäivänä, joten suurta kynnystä en aikoinaan tuntenut siitä, että lapseni blogissa esiintyy kasvoillaan. Myös lasten nimiä käytän silloin tällöin myös blogin puolella, mutta pienesti peittelen suoraa nimen käyttöä, vaikkakaan se ei vakkarilukijoille mikään salaisuus olekaan. Siihen saakka kun lapsille ei tästä harrastuksestani mitään harmia koidu, aijon jatkaa samoilla linjoilla kun tähänkin saakka. Kirjoittelen lapsista, heidän kehityksestä, ensiaskelista esikouluun, mutta jos he itse pyytävät tai viestittävät myöhemmin minulle, että he eivät halua kuviaan näytettävän muille lopetan tietysti siihen paikkaan. Tuntuu kuitenkin hyvin kaukaiselta, että tämä puoltoistavuotias napero osaisi tulla minulle kertomaan moista, joten siihen saakka kun kaikki on fine olkoon näin. Tykkään maailman eniten kuvata pikkusiani(!!) ja näin jakaa myös pienen palan arkeamme tänne teille. Joten en ehkä osaakaan puida asiaa sen ihmeemmin. Ymmärään silti, että nettimaailmassa on kaikenlaista, eikä liian sinisilmäinen saa olla. Pitänee olla varuillaan ja miettiä hetkittäin missä mennään, tässäkin touhussa...






BOTH WEARS: JACKETS: MINI RODINI, TROUSERS: HAPPEAK, SHOES, CROCS, BEANIE HE: MINI RODINI 


Puistoreissun aikana isi oli siivonnut kotia, laittanut ruokaa ja ruuvannut taulut seinään. En aijo jatkaa kasvottomilla kuvilla, mutta olkoon tällä kertaa näin. Ensikerralla varmasti kasvoja, sillä saimme diagnoosin Pojan kasvojen ihosta ja sille apuvoimia!


Heippa hei , kuullaan pian!

7 kommenttia:

  1. Jää kyllä kuvat niin puolitiehen ilman kasvoja! Ja hei, mikä kasvoissa? Kivaa päivää :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei minkääntyyppisiä allergioita, vain atooppinen iho, pitäs kuivuus hälvetä reseptivoiteilla ajan / iän mittaan ... :)


      Ihan puolitiessä, itsekään en koe omakseni kuvien kasvottomuutta:)

      Poista
  2. Mä oon tosi samoilla linjoilla, sitten jos ne itse pyytää, jätän ne mun kirjoituksista pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja varmaan mun bloggailun punainen laka muuttuu tässä matkan varrella, tuskin teineistä pidän enää päiväkirjaa ;)


      Poista
  3. Näitä asioita tulee joskus itsekin pohdittua. Kirjoitin aikoinaan pojasta nimellä, mutta yhtäkkiä aloinkin kirjoittamaan "poika" ja vähän jämähdin siihen. Ei se nimi mikään salaisuus kuitenkaan ole. Kasvoilla olen kuvannut alusta lähtien, mutta kasvottomiakin postauksia löytyy. Enemmän pidän tärkeänä, ettei lapsesta laita kuvia, joita lapsi saattaisi joutua myöhemmin häpeemään ja itse pidän esimerkiksi "nakukuvia" enemmän kotialbumikuvina :)

    Hyvä, että saitte diagnoosin ja hoitoa!

    Millä kameralla muuten kuvailet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisään vielä, että eihän meidän pojan nimi mikään salaisuus voisi ollakaan, kun se lukee blogin nimessäkin, haha :D

      Poista
    2. Totta :) Nimihän näkyy, mäkin olen jotenkin jämähtänyt kirjoittamaan tytöstä ja pojasta ja jotenkin se tuntuu luontevammalta kuin nimien toistelu tekstissä ;) Kuvaan Nikonin D 3100 ja linssejä on monia , yleensä kuitenni ihan automaatilla sillä se sopii parhaiten ja pienellä putkella 18-55mm. Miksipä niin? ;) Hauskaa päivää .

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3