7. heinäkuuta 2014

Mami ja sen ystävät



Aurinko aurinko paista paista!! Näin ihanan aurinkoinen ilma sattui lauantaille kun hippaloin viettämään ystäväni kolmekymppisiä. Hei, me ei nuorruta, mutta iällä ei ole merkitystä. Ystäväni, joka hänkin kahden lapsen äiti. Meillä on paljon yhteistä mikä on hienoa! Tukiverkosto joka koostuu äiti-kavereista on ihan mielettömän tärkeää minulle. Meillä oli ihanat juhlat piknikin merkeissä Kaivopuistossa. Kiitos!!


Asuna: Vilan pitsibyysat, Vilan minttu toppi, joka on ehkä shifonkia, en tiedä, ihanan viilee, uusimmat Poola Katarynan beiget korvikset, jotka siis valmistettu vanerista ja bambusta!

4 kommenttia:

  1. Sanos muuta, ihana aurinko ja ihanat ystävät! Itse samoilla suunnitelmilla ensi viikonloppuna - puistopiknikille juhlistamaan ystävän 30v synttäreitä. Loistavaa kun kesäaurinko vihdoin hellii jäätävän kesäkuun jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta, oli ihanaa juhlia iltamyöhään pikkushortseissa :))

      Poista
  2. Ihanat shortsit :)! Mä just tuskailen, että mitäs sitä kesähippoihin puetaan päälle - ollaan menossa keskiviikkona Piknikkiin nimittäin. Pitää ehkä piipahtaa kaupoilla, tosin itseni tuntien päädyn kyllä johonkin _hyvin_ tavanomaiseen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollut jo liiankin monissa hippaloissa, onneksi muutama kiva asu tuli hankittua, hipat ei oo mitään ilman the asua ;)) haha... Hei keksit varmasti jotain mukavaa, viettäkää kivaa!!

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3