11. marraskuuta 2014

LIVING A DREAM

Minun pitäisi muistaa huomioida perheemme isää enemmän, muistaa häntä joka päivästä kiittää ja halia niinkuin isänpäivänä. Hänen kanssaan olen kokenut elämäni tähän saakka mahtavimmat hetket, lasteni isän! Meillä yhdessä on vielä monta unelmaa ja uskon, että voimme kaiken saavuttaa <3





Silloin tällöin pysähdyn miettimään, pitäisikö minun olla reippaampi työntekijä, pitäisikö minun korottaa todistuksieni arvosanoja tai saada nyt heti opiskelupaikka, pitäisikö minun tehdä jotain toisin, korjata asioita joita tein tai jätin tekemättä. Ei, minun ei loppupeleissä tarvitse olla kuin tässä ja nyt, paras heille, jotka ovat minulle parhaita!

Miten paljon se merkitsee, että lapsilla on ihan huippu iskä?


2 kommenttia:

  1. Ihanat <3

    Täälläkin on lapsilla ihan huippuisi ja minulla paras puoliso - onhan se äärettömän tärkeä asia ja olen siitä joka päivä kiitollinen :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3