26. joulukuuta 2014

Asukuvia peilin kautta

:) Peiliselfie, meitsie jne. Tässä niitä nyt on :) Eli ei kande ottaa niin kovin vakavasti. Ystäväni tehtaili aivan superi-ihanat baggyhousut pukinkonttiin pojallemme ( ja tytöllekin niistä kuvia pian!). Mitäs pidätte? Niin ja mun Uhana ja Vimmaa tietysti kans. <3 Jouluna kuuluu mielestäni pukeutua rennosti, mukaviin suosikkivaatteisiin. Pukisin (ehkä!!) jotain tyylikkäämpää jakkua, mekkoa tms. jos vierailisimme jossain. Nyt kuitenkin näin!




Tuo läimitty peili ja voimisteleva pikkupoika on aika kiva kombinaatio !


Ps, Trinan haasteeseen aijon vastailla ihan ihan pian, eli 11 juttua meitsistä paljastuu pian blogin puolella!

4 kommenttia:

  1. Heippa! Oon yrittänyt laittaa sulle sähköpostia koskien papun tupsupipon arvontaa jossa voitin. Ootkohan saanut viestin vai miten sen pipon kanssa kävi?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka . Vastasin sinulle mailitse juuri <3 Pipo on ollut jo kertaalleen matkalla, ja lähtee sinulle nyt uudelleen. Olin yhteydessä Harakanpesäshoppiin, jonka kanssa arvonta toteutettiin! Pahoittelut viiveestä.

      Poista
    2. Juu ei hätää. :) Mietin vaan, että tuliko mun viesti alunperin edes perille. Kiitos ja kivaa uutta vuotta! :)

      Poista
    3. Tuli tuli <3 Samoin sinne !!

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3