27. joulukuuta 2014

Lunta polviin

Hei, mammat, nyt on sana vapaa ja tarpeellinen. Millaiset kengät teillä on pulkkamäessä, metsäretkillä, uppohangessa? Mun kaapista löytyy lähes polviin saakka olevat saappaat joissa lampaankarva sisus, en saa silti saapasfiilistä pulkkamäessä? Timberlandit ja Crocsit on liian lyhytvartisia, tulisiko kengän päälle siis oikeesti vetää toppahousu ja kannan alle SE kumilenkki? Just ku mä pääsin talven makuun, mun sukat ja villaleggarit on ihan märkänä. No tulipahan ulkoiltua! Mitä sanoo raati? Nyt vaikka sitten pikkuisista ulkoilijoista?





Tai toisaalta ne mun saappaat on ihan tyylikkäät. Ihanaa talvenaikaa kaikille!


8 kommenttia:

  1. Mulla on eccon goretex-saappaat, sellaset hyvännäköset mitä voi pitää ihan farkkujenkin kanssa kaupungilla. Niiden ongelma on vaan että ne on niin vanhat että pohjat on halki. Kattelin sorelin valikoimaa (enkä tarkoita nyt niitä loskareita) vaan sellasia aikuiseen makuun olevia. Siellä näytti olevan kivoja, tosin aika hinnakkaitakin. Toinen suosikki vois olla timberlandin pidempivartinen versio. Zalandolla näytti olevan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zaliksella on kyllä hyvä valikoima :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Hei niiiiin onki huopikkaat it is ! Miten ne kestää kulutusta ? Loskaa ? :/

      Poista
  3. Mä hankin pari viikkoa sitten Kenkäfriikistä Panama Jackin Bambina Igloo -nahkasaappaat. Niissä on sisällä lampaankarvavuori ja pohja on pitävää kumia. Mun mielestä ne on olleet hyvät. Olin niillä lapsen kanssa pulkkamäessä ja pitivät jalat lämpinimä ja kuivina. Mulla tosin oli toppahousun lahje kengän päällä, ilman kumirenksua tosin :).

    Meillä päänvaivaa tuottaa 1,5-vuotiaan lapsen hanskat. Olen ostanut hänelle Columbian rukkaset ja Molon fleece-vuorelliset lapaset ja molemmissa lapset kädet on kylmät, samoin kuin käytettyinä saamissamme no brand -hanskoissa. Mitä hanskoja teidän lapset käyttää ja onko ne riittävän lämpimät?

    /sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molon kinttaat on notkeet ja lämpimät , ilman aluhanskaa ollaan menty - 8 kelillä ! Elsa pitkänen on superlämmin mielestäni mutta ei niin hyvä kädessä .... Varmaan joku ihan nappanahka lampaanvillalla ( esim Paccas ) on parasta laatua lämmittämään ! :)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3