9. tammikuuta 2015

Irti nutturasta, uudet hiukset!


Uusi vuosi ja uudet lupaukset, vai sanotaanko tavoitteet, joko teillä on lupauksia lyöty lukkoon? Mä aattelin kliseisesti pitää enemmän huolta itsestäni. Oikeastaan olen äidiksi tultua hoitanut itseäni aivan samalla tavalla kuin ennenkin. Mutta, kuten aijemminkin olen sivunnut aihetta ajan puute, jää omat juttuni usein viime tippaan tai tuppaavat lykkääntyä. Lapsilla on talvipopot varmasti hankittuna jo heinäkuussa, mutta itse ihmettelen Lahtisten perään ensilumien sataessa maahan? Tylsää. Pidin tänään hemmottelupäivän, johon kuului Volyymiripsien huolto luottopaikassani Kampin Blue Lagoonissa, hiukset Kampin Hairlekiinissa ja Krysanteeneja iso kimpullinen. Onnistuin!



Vannoutunut nutturan käyttäjä päätti pätkäistä hiuksia. Olen joskus mieltänyt lyhyet hiukset mammalookiksi, joka ei olisi olleenkaan minun juttuni. Tämä ajatus uudesta lookista muhi päässäni jo kuukauden ja olihan se toteutettava. Ihanaa pitää hiuksia auki, helppo kampailla, laittaa, mammalookkia tästä ei tullut, vaan enemmänkin surffitukka, tarvittaessa siisti huoliteltu, tai pienen nutturan verran rentoutta omaava kevätpolkka! Tykkään! Jopa mieheni huomasi eron ja kehui kovasti.

Mamin look: Mekko / Marimekko koru / Ystäväni Juulin käsialaa 



13 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Thanks , tykkään, vaikka kuvat ei hurjan hyvin onnistuknutkaan :)

      Poista
  2. Kylläpäs uusi lookki sopii sulle täydellisesti! Mä tein ihan saman ns.lupauksen tälle vuodelle eli huolehdin itsestäni paremmin ja hemmottelen enemmän. Mammalandiaan uppoutuneena se itsensä hemmottelu on jäänyt ihan liian vähälle. Mutta nyt voisi siihenkin tulla pieni muutos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä hyvä lupaus, mammalandiassa lapset kun ovat tietty aina ja kaikessa etusijalla niinkuin pitääkin, mutta onhan se tärkein et äiti jaksaa, vaikka sitten kukkakimpun voimalla :D niinkuin meitsi. Ihanaa viikonloppua ja kiitos kehuista, tää on luonnossa vielä kivempi!

      Poista
  3. Upeat!! Taidan ottaa sun kuvan mukaan kampaajalle , kävin nimittäin juuri eilen varaamassa samaan operaatioon ajan. Tosi hyvä malli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ota ihmeessä kuva mukaan :) kerrohan sit millanen tuli : )

      Poista
    2. Terve! Tulin vielä kommentoimaan että kovasti mieluisa tukka tuli mullekin. Kuvaasi vilautin ja oon kyllä nyt tosi tyytyväinen :)
      Mites sun tukkalook?

      Poista
  4. Ihanat! Mä pääsen nutturasta eroon aina pariks päiväks ja sitte palataan takasin vanhaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nyt oikeesti loppu nutturaa :) mut lets see !

      Poista
  5. Kiitos! Mulla on ollu pitkät , ylipitkät niiiin kauan et nyt saa lookki keventyy !

    VastaaPoista
  6. Ihanat hiukset!
    Itse leikkuutin 2 kk sitten aikalailla samaan mittaan kuin sinulla on. Takana oli reilu 2 vuotta kasvatusta ja hiukset oli aina kiinni. Ponnarilla tai nutturalla. Leikkauttamisen jälkeen en ole kertaakaan pitänyt kiinni! Nyt pitäisi kyllä käydä taas siistimässä. Lyhyemmissä on se huono puoli että kampaajalla täytyy käydä useasti. Pitkissä kun väli venyi ainakin minulla hyvin 4-6 kuukauteen!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3