10. tammikuuta 2015

Missä bloggaan?

Heippa! Tervetuloa meidän keittiönpöydän ääreen, sillä sieltä minä napsuttelen suurimman osan postauksista blogiini. Blogi on tuttu ja turvallinen paikka julkaista kuvia, sanoa moikka, heippa ja jakaa kuulumisiani. Toisinaan kirjoittelen postaukset sen koomin miettimättä, tekstiä tulee ihan niinkuin kauppajonossa tai asiakkaille töissä. Toisinaan olen miettinyt paljon aihetta tai aihepiiriä mistä haluaisin kirjoittaa. Aihe on saattanut olla esillä joko uutisissa, muissa blogeissa tai vaikkapa SoMessa. Rakkaudesta lasten vaatetukseen monet postaukset käsittelevätkin lasten muotia ja hottis kamppeita tulee kuvattua lasteni päällä. Toisinaan teen myös postauksia yhteistyökumppaneiden kanssa, jolloinka tietysti aihetta  ja postausta on suunniteltu enemmän sekä toteutettu toisen osapuolen toiveita :)
Blogi ei ole mulle työ, enkä ota paineita postauksista. Teen juttuja jotka koen sillä hetkellä oman näköisiksi. Joskus tulee tunne, että haluaisi jotain lisää blogiin, oli se sitten ulkoasu tai mitä vaan, silloin harmittaa kun ei ole resursseja satsata tähän kympillä, sillä tää on kuitenkin ihan mahtavuutta!
Mä oon aina tykännyt olla esillä, jopa keskipisteenä (esikoislapsi, horoskoopiltaan leijona ;) ) ja musta on hienoa tehdä juuri tätä. Ja siis tietysti, te lukijat ootte tämän homman suola! Kiva kun teitä putkahtaa aina jostain muutama lisää mukaan matkaan! Tervetuloa!




Huomaatteko, yksi uusi nappula! Krysanteenit antamassa inspiraatioo, keväistä mieltä!


Rentoa viikonloppua jokaiselle!


Ps. Täällä Satu kertoo missä hän tykkää bloggailla ja niin syntyi minunkin postaukseni :) Terkkuja!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo minulle <3