17. tammikuuta 2015

Viittoja ja mekkoja // #Vietto

Heippa ja hyvää viikonloppua! Mennyt viikko on taas ollut aivan työn täyteinen, kotitöitä, oikeita töitä ja tietysti touhuamista lasten kanssa. Enimäkseen ollaan laulettu ja tanssittu, piirrelty ja pari kertaa kaadettu iso legovuori olkkarin lattialle!
Tänään sain hieman omaa aikaa, nimittäin sovittuna oli treffit kaverini kaupalla. Pääsin ihastelemaan Vieton tämän talven vaatteita ja voi miten monta suosikkia taas löysinkään. Huppuja, viittoja, collarimekkoja, väljyyttä, mukavuutta, helppoutta. Arjen keskellä kaipaan tyyliä ja persoonallisuutta vaatteisiin, mutta vaatteen on myös taivuttava jumppaliikkeisiin lasten kanssa :) Mun vaatekaapista löytyykin iso kasa leggareita, niin printeillä kuin ihan mustanakin, talveen olen hankkinut villalegginssejä. Tässä mun Vietto-suosikkeja!

 Väljät viitat hupuilla, sopii kevääseen kuin nakutettu, lämmittää sopivasti vaikkapas printtimekon päällä. Hihat on tarkoitettu puolipitkiksi ja koko pituus on lyhyt, minulle tämä on hieman reilumpi. Pituutta kun mulla on lippa ojossa se alle 160 cm ;)

 Herkullinen ulkoiluviitta, kestää niin tuulta kuin sadettakin. Oivallisen tyylikäs ratkaisu Suomen vaihteleviin säihin :) Vielä ei ehkä tarkene, mutta pian pian!! Kurkkaa täältä.

 Huppuja! Rakastuin <3

 Mun suosikit löytyy Harakanpesäshopista , ecofashion merkin takana häärii Minna Kaartinen. Minna on moneen kertaan kertonut kuinka ainakin suurimmasta osasta mekoista, viitoista, tunikoista jne saa mittatilaustyönä oman kokoisensa. Itse olen himoinnut harmaata one size printtimekkoa, jota pitäisi pikkasen pienentää standardista...


 Tää printtimekko! Ihana puuvillacollege, teollisuuden jäännöskankaista, saa siis mustana ja harmaana, klik!
 Ja tuoreimpana 100% villalegginsit heijastimilla. On tosi jämäkät ja lämpöiset. Eikä muutens palele! Villalegginssit on tosi pitkäikäisiä, niitä voi pestä jopa koneessa ja hei Helsingissä duunattu <3 Jos palelee tai tykkäät lämpösistä kotihousuista niin tässäpä ne! Nuo hauskat kolmiot on heijastimet, kuinka fiksua?

Tykästyitkö? Harmaata, mustaa, villaa, puuvillaa mun vaatekaappiin mahtuis ainakin :) Nyt mä työnnän pääni lastenvaatekaappeihin, sillä pyykkivuori odottaa sopivasti ottajaansa.




Ps. Käyppä tykkäämässä Harakanpesän facebook-sivuista ja osallistu sivuilla arvontaan, voit voittaa kauppaan lahjakortin <3 pssst vaikka näihin Viettoihin ;)


2 kommenttia:

Jokainen kommentti on ilo minulle <3