10. helmikuuta 2015

Blogin kevät

Hei, ai miten ihana kevätsää tänään ulkona, aurinko paistoi täydeltä taivaalta, oli lähemmäs kymmenen astetta lämmitä, bussimatkalla mulla tuli uni, sillä aurinkolasit oli tietysti kotona ja pidin silmiä kiinni.
Lapsille saa kaivaa kumpparit esille, villavaatteista voi pian luopua ja oltiin lätäköissä tänään, mutta mitä ihmettä? Tää talvi meni ihan hujauksessa! Marraskuussa me pakkailtiin koti Helsingistä Espooseen, joulukuussa vietettiin pikkujouluja, nähtiin joulupukki, oltiin kotona nelisteen joulunpyhät, muutettiin. Tammikuussa palattiin kiireiseen arkeen, laitettiin kotia, ulkoiltiin, käytiin neuvolassa, nähtiin kavereita. Helmikuu on mennyt kuin siivillä, se lähestyy puoltaväliä, viikonloppuna juhlitaan aikasta isolla porukalla ja kakun kera meijän kaksivuotiasta <3
Vaikka tää elämänvaihe on todella todella rankka, niin silti mä jaksan löytää päivistä ilon. Ilon pestä pyykkiä, ilon tehdä ruokaa, ilon juosta töihin ennen kuin myöhästyn. Ilon olla mun miehen kaa ja ilon olla äiti. Joskus tietysti pinnaa kiristää, melkein joka päivä jostakin, jostain pikku jutusta joka unohtuu lopulta yhtä nopeesti kuin tulikin.
Mä en vaihtais mun elämästä tällähetkellä mitään palasta pois. Mä oisin joskus voinut tehdä toisin, mutta en enää. En nyt en huomenna.
Mun blogissa kuullaan kevään aikana varmasti monta tarinaa meijän arjesta, elämästä, äitiydestä ja lapsistakin. Lasten vaatteet ja lasten muotia, hyvää ruokaa jotain kodin juttuja! Oih, kohta pääsee ulos kuvaamaan, aurinkoon!








Kuvissa Gugguun SS15 malliston Mono College paidat, College pantsit sekä Unisex shortsit. Väreinä Ice Blue sekä Nude. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo minulle <3