18. helmikuuta 2015

Mun poika

Kiharapää, rakastaa lippiksiä, ylikasvanut tukka, tuikkivat silmät ja koko poika täynnä energiaa, pientä pelleä ja pilkettä silmäkulmassa unohtamatta. Hänellä ei ole yhtään epävarmuutta, ei ennakkoluuloja, ei hätää. Hän menee menojaan, kunnes huomaa palata mun luo. Toki isi ja sisko ovat myös <3




 Musta on helppoa olla Tytön äiti, osaan lukea vaikeitakin tilanteita, tiedän miltä tytöstä tuntuu. Tiedän mitä tyttö ajattelee, tiedän mitä tytöt haluaa. Mutta mites pojat? Ne osaa yllättää mut joka päivä ( tottakai mä tunnen poikani mut mut )! Eli niin meijän isi, kuin mun poikakin.


Tänään päällä Mini Rodinin uudet krokotiilisetit. Lippis ja paita on täältä ja niihin mätsäävät leggarit Espoon Snadista eli naapurista. Onneksi ihastuin uutuuksien julkaisupäivänä vain krokotiileihin, muuten ois käyny kalliiksi tää hurvittelu, mut eikö oo aika mageet? Mitäs ensi dropista? ;)



Ihanaa päivää kaikille!

3 kommenttia:

  1. Mulla on pitkä lista seuraaviin droppeihin.. Ja pitkä oli lista ekassakin :D Krokot on ihanat! Mutta värisävyt just meille väärät. Tyydyn ihastelemaan muiden krokoja :)

    Huhujen mukaan gugguun ja mini rodinin drop kakkoset tulee samana päivänä.. En voi sanoa muuta kuin JAIKS, jos se pitää paikkansa :D

    VastaaPoista
  2. Oon niiiin ihastunut noihin Croco-vaatteisiin!! Meilläkin nyt tuo sama lippis kelta-vihreänä :)
    Kiva blogi, liityn lukijaksi!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3