20. helmikuuta 2015

Olen aina minä

Nyt on aikaa, syödä, juoda, jutella, ihan rauhassa. Tätäkö se tarkoitti, kun kolmisen vuotta sitten kuulin joka toisen vastaantulijan sanovan "kyllä se helpottaa" . Se kun joskus ei saanut nukkua, käydä suihkussa ilman keskeytyksiä, juosta kauppaan ilman, että ovelle jää joku kaipaamaan silmät punaisena, saati syödä rauhassa. Kyllä, se todella helpottaa jossain vaiheessa, nimittäin vauva-arki. Kuin huomaamatta musta on tullut kahden taaperon mami, jolla on ihan omakin elämä johon mahtuu niitä samoja asioita kuin ennenkin.


Tämmöistä tänään!





Niin ja hei, vähän mä oon mielissään mun uusista lyhyemmistä  hiuksista joista postaus aikaisemmin ! Kävin värjäämässä taas viime viikolla hiukset ja nää on tositosi kivat, lööpeissä moni julkkiskin hairahtanut tähän tai käynyt muodin edellä jo sesonkeja aikaisemmin mm täällä keväänhiusmuodista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo minulle <3