12. helmikuuta 2015

YSTÄVÄ SÄ OOT MULLE

Ystävänpäivä on lauantaina. Meillä on mieheni kanssa vapaa iltapäivä ja aijotaan juhlistaa kahdestaan, nimittäin siivouspäivän ja herkullisen päivällisen merkeissä. Ostin mun rakkaalle kokille ystävänpäiväksi raaka-aineet valmiiksi. Eiks oo aika söpöä?



Vielä söpömpää taitaa olla nämä päiväkodista kotiutuneet teokset! Ystävänpäivä voisi olla joka päivä, me vaan unohdetaan se liian usein. Sen lisäksi, että lasten isä on mun puoliso, on hän myös mun paras ystävä. Ja sitten on ne tosiystävät, ne naiset jotka ei karkaa mun elämästä vaikka kuinka oltaisiin erossa. Ootte rakkaita, terkut kaikille tärkeille ja ihanaa loppu viikkoa ja jokaista päivää!

2 kommenttia:

  1. Minäkin ostin tänään tuollaisen pastapussin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Lidlissä on aina ajankohtaisia herkkujutyuja saatavilla:)

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3