10. toukokuuta 2015

PERJANTAISTA SUNNUNTAIHIN JA ÄITIENPÄIVÄÄ

Viikonloppuun on mahtunut pikkasen töiden tekoa, yhdessäoloa, terassihommia kotosalla ja paljon hymyä. Eniten ollaan nautittu toisistamme ja tietysti sunnuntaina vietetty äitienpäivää, minun neljättä!

 Auringonlaskua katsellessa, voin vaan myhäillä kuinka onnelliseksi nämä kaksi lasta minut tekevätkään. Äitiys on rankkaa, hurjasti vastuuta, läsnäoloa, velvollisuuksia. Mutta niin suurta rakkautta kuin rakkaus lapsiani kohtaan en ole koskaan kokenut. He tekevät minusta täyden, en tarvitse enään mitään muuta...

 Vaikka toisinaan en olekaan maailman paras äiti tai roolimalli, tiedän, että riitän heille. Riitän Zackille ja Zoelle juuri sellaisenaan kun olen. Mun pahat hetket hyväksytään ja huutamiset annetaan anteeksi. Auringon laskiessa pusuttelemme aina hyvät yöt.

 Isi, sinä joka jaksat silloin kuin minä en. Joka hymyilet minulle aamuisin ja viimeisenä illalla. Sinä joka olet minulle koko maailmani ja lapsille myös! Teitte kolmisteen äitienpäivästä ja tästäkin viikonlopusta yhden parhaista.




Lasten hymy ja iloisuus on suurin lahja minulle!


Kaunista äitienpäivää ja alkavaa viikkoa jokaiselle ruudun taakse!

3 kommenttia:

  1. Ihanaa äitienpäivää!

    VastaaPoista
  2. Laitoitko lapsistasi hakemuksen Gugguun uuden malliston malleiksi? :) Vai otetaanko jo aiemmin olleita suoraan mukaan?

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3