16. heinäkuuta 2015

MUN KESÄTOPPI JA HIUSJUTTUJA

Toppi / COS shortsit / Vila. Shortsit on mun lempparit. Ne on yhdet tavoitefarkuista (jokainen yhden tai useamman lapsen äiti varmaan tietää nämä tavoitevaatteet??), jotka olen hankkinut vuonna 2008. Toppi on uusi, COS:in tämän kevään juttuja. Kangas topissa on rentoa sukelluspukukangasta, eli scuba kangasta, jäykkää mutta pehmeää. Toppi on pitkä, mutta ei kuitenkaan mekko. Alle siis tarvitaan jotain... ;) 
Toppi ei todellakaan ole yksi niistä eniten vartaloa imartelevista topeista tai yläosista, vaan iso a-linjainen teltta. Kankaan ansiosta se on myös tönkkö, eipä ainakaan ole rutussa. Näistä kaikista ominaisuuksista johtuen se onkin mun kesän ehdottamasti kivoin vaate. Lisäksi se ei ole liian liru, tai kylmän näköinen sateisen kesän keskelle.
Käytiin miehen kanssa pikkasen rimpsalla ja lopussa mun alkuillan lookki, kiitos siis kuvaajalle <3





Edelleenkin tykkään lyhyemmästä hiustyylistäni. Vaikka nutturaa tulee pidettyäkin harvase päivä, en kyllä kasvattaisi pitkiä hiuksia ihan pian takaisin. Lyhyet hiukset on myös puolet helpompaa saada kuivaksi, kuohkeaksi ja sekaisin :)

Halauksia päiviinne!

2 kommenttia:

  1. Hei,

    COSin vaatteet on ihania <3 ei ole kokemusta itsellä mutta nyt tekisi mieli tilata...miten koot, onko suht normia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka


      Ihanaa kun eksyit blogiini!!

      Cosin vaatteista mulla on vaihtevasti xs tai s koko, ihan muutamasti tarvinnut tuon isomman / jos haluan rennomman esim trikoopaidan :)

      Myyjien mukaan vaatetuksen koot naisille on reiluhkoja, ei missään nimessä merkittävästi , mutta 34-36 on varmaan tuo xs. Voisin tehdä ihan oman postauksen näistä ;) Jossain vaiheessa. mun vaatekaapissa on paljon Cosia ja odotan heidän syysmallistoa...

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3