1. elokuuta 2015

MUN OMA TYTTÖ









Kaunista elokuun ekaa kaikille lukijoille! Kävimme tänään juhlistamassa kolmisteen Tytön synttäreitä aurinkoisessa Helsingissä. Pakollisten lelukauppojen jälkeen kävimme Karkkikaupassa ja valitsimme muutamia herkkuja illalle suunniteltuun juhlapöytään :) Tänään on siis virallisesti minun esikoiseni 4-vuotis syntymäpäivä ja tuntuu aika hienolta! Tasan neljä vuotta sitten minusta tuli äiti ja miekkosestani papi.
Neljä vuotta sitten ei todellakaan tiennyt mitä ihanuutta nämä vuodet vauvan kanssa tuovat. Sitten temperamenttinen taaperomme on ihastuttanut meitä toinen toistaan hauskemmilla jutuillaan. Hän kertoo joka päivä kuinka hän meitä rakastaa ja on hyvin perhekeskeinen typy. Tietysti neljään vuoteen on mahtunut haasteita ja asioita jotka on vihastuttaneet, pelästyttäneet, rasittaneet maailman ääriin, mutta niistä yli päästyä aurinkoni hymyilee minulle entistä leveämmin! Mihinkään en vaihtaisi päivääkään! Hän on myös pian ollut kolme vuotta mitä upein isosisko, vaikka 1-vuotiaana isosiskoksi tuleminen oli varmasti aika hurjaa ja mieltä järisyttävää. Hän on saanut olla vauva, hän saa olla prinsessa, hän saa tahtonsa ehkä vähän liian helpollakin läpi? Mä uskon, että tämän neidin lapsuus on kuitenkin parasta mitä hän on voinut toivoa!
En oikein tiedä miten sen kaiken pukisi sanoiksi, äitiys, on ihmeellistä aikaa. Se on parasta mitä minulle on sattunut. Se on hienointa mitä ole kokenut. Ihmeellisesti se ensikohtaaminen tämän rakkaan kanssa pysyy mielessä, eikä koskaan unohdu. Vaikka lapsiperheen arjessa minä hukkaan ajatukseni ja muitilistani tuon tiuhaan.

Kun tunsin, että lapsi on syntynyt, odotin, kuulin parkaisun. Olin aivan hiljaa, tuore isi sanoi vieressä, that´s our baby! Siitä se kaikki alkoi...

Onnea rakas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo minulle <3