25. syyskuuta 2015

SE FIILIS... KUN SUSTA OTETAAN ASUKUVAT


Mä tykkäisin enemmänkin julkaista näitä mun päivänasuja ja kertoa niistä muutamalla sanalla. Ihan niinkuin muksujenkin vaatteista! Kiinnostaako muuten toppapostaus? Jotenkin vaan on niin köykästä tämä meikäläisen keikistely, saan aina näyttään itseni, ihan -ei minulta! Peilin edessä pällistellessä tuttu naama, tuttuineen hyvine ja huonoine puoline katsoo silmiin. Mutta kun näkee itsensä kuvissa, niin voi jösses! Ihan ihmeellistä. Toisaalta mun mies on myös niin huono ottamaan musta kuvia, että ei meistä ainakaan tule työparia päivänasu-postauksiin! 
Mä nyt kuitenkin tallensin nämä kuvat ja tein niistä postauksen. Farkut on COSilta nätit tummansiniset, jotka eivät muuten sisällä stretsiä vaan ovat ihan rehelliset farkut!  Oversize puuvillapaita on myös COSin tämän syksyn mallistosta. Rakastan löysiä yläosia, paitsi mekoissa yläosan pitää istua! Ja tennarit jalassa kuinkas muutenkaan?







Hyvää viikonloppua, nyt lopetan oman pärstäni katselun. Viimeinen kuva onkin niin tärähtänyt, että onnea vaan seuraaviin kuvauksiin minulle!

Näitä lisää?

3 kommenttia:

  1. Kiva asu <3 Ja tiedän tunteen :D

    VastaaPoista
  2. Omat asupostaukset kivoja, niitä lisää :)

    Vilma

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3