21. lokakuuta 2015

KUN OPETTELEE, OPPII

Mä oon niin onnellinen, että mun miehellä on ollut aikoinaan intressejä opetella valmistamaan hyvää ruokaa. Oon niin siunattu, kun pitkän päivän jälkeen ruoka yleensä odottaa mua pöydässä. Tietysti itsekin häärään keittiössä, mutta koska molemmat tiedetään kenellä on tietoa ja taitoa valmistaa ruokaa, on se enemmän miehen juttu. 
Mä oon aina ollut innostunut ruoka-kuvaaja, vai miten se muotoillaan, mut annoksissa on jotain tosi nättiä vaikka ei olisikaan oikeesti yhtään panostettu. Ruoka jotenkin elää kuvissa ja ruokakuvista jää kivoja muistoja. Olise sitten aamupuuro tai eväsleipä...


 Näissä kuvissa on myös jotenkin syksyn tuntua. Tyttö halusi kimpullisen vaahteranlehtiä vaasiin...

 Karitsaa ja perunamuffinsseja iskeytyi ehdottomasti tämän viikon hitiksi!



Niin ja yht äkkiä Tyttöni juoksee olohuoneesta keittiöön, äiti äiti!! Jos oikein opettelee niin oppii, kun harjoittelin ja harjoittelin sain sen palapelin valmiiksi!! Ihanaa huomata, että lapsissa on sittenkin ripaus kärsivällisyyttä.

4 kommenttia:

  1. Namskis!mut mitä nuo perunamuffinssit on?kuulostaa mielenkiintoiselle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä on tuossa kuvassa Karitsan kanssa :) eli perunamuusia mozzarellaa sekaisin ja muffinssivuokaan ja sitten uuniin hetkeksi :) herkkusuun suolaisia !!

      Poista
    2. Mozzarellan sijaan voi käyttää mitä tahansa juustoa ;)

      Poista
    3. Ai ei sen vaikeampaa toteuttaa..nams!täytyy kokeilla..

      Poista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3