2. lokakuuta 2015

SE FIILIS KUN FACEBOOK SAA SUT HYMYILEMÄÄN

Tässä männä viikolla sain lukea Facebookista hauskan muistutuksen. Nimittäin olet ollut seitsemän vuotta kaveri henkilön X kanssa. Face siis tosiaan muistutti milloin olen lisännyt mieheni kavereihin vai olinkohan se minä joka pyysi kaveriksi? Ken muistaa... Paljon on mahtunut seitsemään vuoteen, mutta silti tuntuu kuin vastahan me tavattiin. Vastahan minä muutin Helsinkiin and so on..
Seitsemään vuoteen on mahtunut niin hyviä kuin huonojakin päiviä, osa niistä hyvistä taitaa ollakin ikuistettuna facebookkiin, sillä muistutuksessa jonka bongasin feedini kärjestä oli melkoisen ihania kuvia meidän nelikosta. 
Aika vierii hurjaa vauhtia, juuri äskenhän nämäkin pienet syntyivät, vietin seesteistä vauvavuotta (tuplana) ja pian olenkin ollut jo hyvän tovin takaisin työelämässä.
Facebook on myös kanava mitä pitkin olen kaiken kiiren keskellä saanut pidettyä yhteyttä niin perheeseeni kuin kavereihinkin! 











Kuvat eivät sinänsä liity otsikkoon millään tavalla, latasin ne siihen aamu-ulkoilumme päätteeksi muistuttamaan minua siitä mitä olen tuon henkilön- X kanssa ehtinytkään kokea ja voi pojat, mitä meillä on vielä edessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo minulle <3