17. lokakuuta 2015

SE FIILIS KUN VAATE KESTÄÄ JA KESTÄÄ


Tässä mun tämän päivän ulkoiluasu. Ulkona paistoi aurinko kivasti, ei tuullut, eikä ollut pakkasta. Uudet kengät ovat päässeet käyttöön lähes päivittäin niin ihastunut niihin olen. Uskon, että saan nämä kengät kestämään pitkään, sillä sain Partioaitasta oivat vinkit kenkien huoltoon. Suihkeita ja vahaa minulla on tietysti kengille jo ennestään, mutta niiden käyttö unohtuu aivan liian usein. 
Marimekon villahuivi on käytössä jo kolmatta talvea, se on kestänyt pesuja koneessa, eikä ole mennyt miksikään. Pesen villavaatteet käsiohjelmalla ja villanpesuun tarkoitetuilla pesuaineilla. Laitan tärkeät villavaatteet usein myös pesupussiin jotta vältytään varmasti langannousuilta pesun aikana.
Fjälliksen takki on kestänyt niin ikään jo pari kautta. Ominaisuudet on varmasti ennallaan, olen pessyt ja vahannut takkia ehkä kolmisen kertaa. Kovat sateet ovat kuitenkin pikkasen haalistaneet saumakohtia, mutta takki on edelleen lyömätön tuulen ja lian pitäävyydessä.
Tykkään noista Adidaksen paksummista leggareista jotka voi pukea joko lyhyen tai pitkän yläosan kaveriksi, ovat siis kuin housut ;)







4 kommenttia:

  1. Tosi kivat vaatteet. Onko noissa kengissä karvavuori vai ovatko vuorettomat? Mistä nuo Adidaksen housut ovat? Onko mikä malli? Tyttäreni nimittäin haluaisi vastaavat enkä ole löytänyt kuin ohuita trikoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja Timbereissä ei ole vuorta mut täys vedenpitävyys , kauppias suositteli vk kengäksi ja talvi pitäs mennä villasukalla --) tää malli toimii mulla ehkä enemmän vuoden aikana kuin ihan se lämpimin ... :)

      Poista
  2. Tykkään hankkia itsekkin kestäviä vaatteita - se on myös hyvä motivaatio pysytellä samassa vaatekoossa. :)
    Siskojen kanssa välillä kierrätetään toisillemme vaatteita, hyvin huollettuna ne kestävät siskolta toiselle. :)
    Kaunis asu ja kaunis malli. :)
    Iloisia syyspäiviä teille!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3