28. helmikuuta 2016

KEVÄTTÄ KOHTI


Siis kääk, niin vähän valoa, eikä edes kuvaajaa kotona, vaan meidän isi on töissä nyt joka ilta. Mutta mutta, mä oon löytänyt itselle pilottimallisen takin josta jaksan olla ihan huippumielissään. Myyjä sanoi, että tää on enemmän Bombertakki, eikä siis ihan sellainen kun ylä-aste aikoina pojilla oli, joissa oli se karmiva neon oranssi vuori, muistatteko? No mä lupaan postata kuvia kun tää pääsee käyttöön. Ootteko hankkineet keväälle jo omaan vaatekaappiin Bomberin tai Piloti? Nää tuntuu menevän nopeesti nollille, eli ainakin jonkin sortin suosio Piloteilla tällä hetkellä on!






Ja jospa vielä pääsis jo käyttään tennareitakin!
Luin jostain, että kevään hittivärejä takeissa on just tää khakinvihree ja ruskee. Mut näitä saa aika monessa värissä kyllä sekä ihastuttavilla kuoseillakin. Kylmälle ilmalle otin kaveriksi harmaan huivin. Nyt huokaisemaan helpotuksesta ja syömään! Ensi viikolla postauksia mm. uusista Molo Kidseistä ja Mainion droppi ykkösestä!

Takki on Vilasta, kurkkaa linkistä enemmän klik!

2 kommenttia:

  1. Oi kyllä, mä hankin jo itselleni sellaisen kuosillisen! Joku yksivärinenkin voisi olla vielä kiva! :D Nyt kun tulis äkkiä se kevät ja kesä, että sais uudet takit ja tennarit käyttöön! :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3