26. huhtikuuta 2016

YÖVALOT LASTENHUONEESEEN

A little lovely companyn lastenhuoneen valot ovat tällä hetkellä suuressa suosiossa. Pattereilla toimivat yövalot toimivat ihanasti niin sisustuksessa kuin helpottamassa lapsien nukkumaan menoa. Sopivan himmeä iltavalo antaa turvaa ja iloa sekä sammuu ajallaan itsekseen. Meille valitsin nämä hauskat Jaatelölamput jotka saatiin yhteistyön merkeissä Miniones verkkokaupasta. Minionesissa onkin kattava valikoima näitä söpöjä valaisimia, jokaiselle löytynee oma herkku?





Lamppu sammuu ja syttyy kun sen päältä painaa kevyesti. I-ha-na! Kiitos vielä Minionesin Riikalle oli hauska törmätä messutunnelmissa reilu viikko sitten <3



Yhteistyössä Minionesin kanssa, jäätelövalot saatu. 

2 kommenttia:

  1. Pakko tulla antamaan vähän rakentavaa kommenttia, olen sitä jo pitkään miettinyt. Blogisi on ihan ihastuttava, mutta valitettavasti todella höttöinen. Jokainen postaus on yhteistyöpostaus ja se ei lukijalle ole ehkä se mielekkäin juttu. Sisällöllisesti voisi edes _joskus_ olla jotain ajatuksia, asiaa, ihan mitä vain. Nyt postauksesi ovat vain mainoksia toisensa perään. En tiedä huomaatko itse, mutta juuri kukaan ei kommentoi tänne...

    VastaaPoista
  2. :) kiitos palautteesta . Ehkä hattarahöttö on just se mun juttu täsä vaihees, ehkä punainen lanka on jossain vaiheessa jotain muuta. Omia ajatuksia tulee esille postauksissa just sen verran kun musta hyvälle tuntuu :) toki lukija äänestää sit mitä haluaa jatkossa lukee <3 mulla on ihania yhteistyökumppaneita ja toisinaan mun, toisinaan heidän aloitteesta ja ajatuksista syntyy postaukset . Postaan ehdottomasti vain sellaisista yhteistyöjutuista joiden takana voin seistä 100 pinnaa ja enemmänkin ;) niin ja kommentointiin , toooosi moni löytää tänne instan tai facen kautta ilman bloggeritunnareita ja kommentteja tulee useista eri kanavista , harmi kun vanhat kunnon bloggerikommentit jää vähäisiksi. Voin luvata et asiaa roikkuu luonnoksisssa joten ehkä saan sieltä kivaakin luettavaa sinulle ulos jossain vaiheesa. Lapset kun on kasvaneet niin aika vähemmän vaan heistä kirjoittelen mut äitijuttuja olen edellen jakamassa :) pääpaino on nyt ollut lasten vaatteissa sillä se nyt vaan on se mun juttu :) thanks buddy!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3