8. toukokuuta 2016

ÄLÄ LAIHDUTA

Toissapäivänä vietettiin älä laihduta päivää. Kansainvälisesti päivää on vietetty vuodesta 2010. Vaikka minulla on takana muutama "rankempi" laihdutussessio ( raskauksien jälkeen noin 15 kilon tiputus muutamaan kuukauteen), olen sen verta syöppö ja hyvän ruuan ystävä, että ihan pelkällä dietillä en eläisi. Ihanne mitoissani en omasta mielestäni ole tälläkään hetkellä. Molempien raskauksien jälkeen halusin kuintenkin nopeesti ruotuun vartaloni kanssa. Pudotin painoa lähinnä ruokavalion avulla ja vähillä kaloreilla sillä kunnon urheiluun ei ollut aikaa eikä halua. Diettasin ja laskin hieman kaloreita. Paino tippui äkkiä, varmasti luonnostaankin, imettämällä ja diettaamisella, eli laihdutin. Aika ajoin katson peiliin ja päätän vetää taas pienen jakson tiukemmalla ruokavaliolla ja laihduttaa niin sanotusti ylimääräiset turvotukset pois.
Olen ihan normaalipainoinen, pienikokoinen ja tavallaan todella sinut itseni kanssa. Iän tuoma itseluottamus näkyy varmasti. Toisinaan silti saan lietsottua mieleni siihen, että olen läski, turvonnut, painan liikaa. Veikkaan, että se on jokin ihme päähänpinttymä tms. Me naiset?
Tänä kesänä on kuitenkin muotia kulkea Crop Topeissa joten tietysti olen omani hankkinut. Oikeestaan mua ei haittaa yhtään jos pikkasen on löysää tai kilo kaksi turvotusta. Mä aijon nauttia vaatetuksesta juuri sillain ku itestä hyvältä tuntuu. En jaksa piilotella löysiä tai tavoitella ihan täydellisyyttä. Mielummin teen sen hyvän maun rajoissa ja olempas jopa lisännyt liikuntaakin kalenteriini. Aina ei kannata tuijottaa vaakaa ja laihduttaa, peilikuvalleen on hyvä antaa armoa, minäkin yritän.



Lyhyitä kesäisiä toppeja ja t-paitoja saa mm. Veromodasta. Lisää mun päivän asuja Rea / mamin aarteet INSTAGRAMISSA 



Kaikille äideille armollista ja kaunista Äitienpäivää ja halaus omalleni!



-Rea


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo minulle <3