12. kesäkuuta 2016

KESÄESAN TERKUT ALEKOODIN KERA

 Moikka, mä  oon Zack , oon kolme ja puoli vuotta vanha pikkumies. Haluisin toisinaan olla iso, sanon äitille monesti että, koska mä oon iso poika - mä voin!
 Oon tosi sosiaalinen ja haluan tutustua vilpittömästi uusiin kavereihin. Poikien leikit on hurjia ja tykkään fyysisistä jutuista. Osaan kyllä leikkiä tyttöjenkin kaa. Pihalla me ajallaan tyttöjen kanssa pyörillä ja ollaan hippaa.
 Kesällä musta on parasta päästä rannalle, mummulaan ja Lintsille!
 Otan toisinaan rennosti, sisko on se joka haastaa riitaa. Musta ei saa helposti riitapukaria.
 Mä oon isona äitin kaa samassa työpaikassa ja ootan sitä, että saan jäädä kotiin yksin. ( !!!)
Nyt mua väsyttää... Mä nukun 20-8, enkä oikeestaan tarvi päiväunia.
Äiti lupas teille esitellä vielä uuden lippiksen. Se on Hip - Kid verkkokaupasta. Se on ihanan sininen ja sitä saa punavalkoisenakin. Nää merkin ( Fin&Vince) vaatteet on mun suosikkeja ja äitinkin. Sininen on mun lempiväri. Joku alekoodikin äitillä on , eli

koodilla maminaarteet saat koko FIN & VINCEN mallistosta -10% aina 19.6 saakka. Tutustu uutuuksiin. Koko 4-5 passaa hyvin 100-100cm lapsille. Vinkkinä lippis on one size ja siinä on hyvin toimiva säätömahdollisuus. Lippis ja Hip Kidin Verkkokauppaan tästä!

1 kommentti:

  1. Kiitos koodista ja vinkistä! Hyödynnetty! :)
    Kaisu / http://snadisti.blogspot.fi/2016/06/testissa-uudet-releet.html

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo minulle <3